• 1
  • 2
2013-01-13, 17:26
Medlem
Brogamlas avatar
Jag förstår inte riktigt grejen med grinding. Jag är kille och jag tycker verkligen inte att det är skönt.

Faktum är att jag tycker det ibland gör ont, känns som att kuken ska brytas, speciellt när det är väldigt snabbt & intensivt. Jag var & träffa en tjej igår ikväll och vi kom igång, och hon började med att grinda ganska snabbt & hårt. Sen fråga mig om det var skönt, jag sa ja men egentligen gillade jag det inte.

Och jag hör ständigt av folk att det är så jävla skönt med jag fattar inte grejen alltså. Vad tycker FBs killar och tjejer om detta? Tycker ni att det är skönt?
Citera
2013-01-13, 17:29
Bannlyst
Jag vill vara i slidan med min penis.
Citera
2013-01-13, 17:33
Medlem
Brogamlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Six10
Jag vill vara i slidan med min penis.
Ser din poäng, men jag känner noll stimulering av det här sexslaget. Mycket skönare att köra in och ut!
Citera
2013-01-13, 17:36
Medlem
Kastanjekastarens avatar
Tjejen är väldigt inne på just det där. Jag tycker det är tändande, men inte speciellt skönt egentligen, så man får ju försöka variera lite. Precis som du säger så känns det till och från som att kuken ska brytas...

Vi bor särbo, så när vi väl träffas så blir det ganska intensivt. Penis brukar vara skapligt mörbultad och tillknycklad efter en vecka hos tjejen.
Citera
2013-01-13, 17:36
Medlem
PrinceCharmings avatar
Nej det gör ingenting för mig heller. Bara vanligt in-och-ut är det som stimulerar mig mest. Däremot får jag intrycket av att tjejen är vrålkåt när hon gör så och det är ju sexigt.
Citera
2013-01-13, 17:39
Medlem
Brogamlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceCharming
Nej det gör ingenting för mig heller. Bara vanligt in-och-ut är det som stimulerar mig mest. Däremot får jag intrycket av att tjejen är vrålkåt när hon gör så och det är ju sexigt.
Jo jag fick också det intrycket, men jag fick också intrycket att tjejen jag träffa igår endast var ute för att ge mig njutning. Vet inte varför, hon gav mig detsutom 2 avsugningar under kvällen gång. Hon gillade verkligen att suga.
Citera
2013-01-13, 17:56
Medlem
ballings avatar
Menar du med eller utan kläder TS? Jag kan tycka det är rätt skönt om hon är riktigt våt, annars inte. Om kläder är på så ska det bara vara mjukt, inte tryckas så helvete emot.
Citera
2013-01-13, 18:15
Medlem
Brogamlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balling
Menar du med eller utan kläder TS? Jag kan tycka det är rätt skönt om hon är riktigt våt, annars inte. Om kläder är på så ska det bara vara mjukt, inte tryckas så helvete emot.
Nä ja menar varken. Dock hade jag byxor o kalsonger vid knävecken.
Citera
2013-01-13, 23:15
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brogamla
Faktum är att jag tycker det ibland gör ont, känns som att kuken ska brytas, speciellt när det är väldigt snabbt & intensivt.
Låt henne gnida mot t ex vaden istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Brogamla
Jag var & träffa en tjej igår ikväll och vi kom igång, och hon började med att grinda ganska snabbt & hårt. Sen fråga mig om det var skönt, jag sa ja men egentligen gillade jag det inte.
Då är du hennes lilla bitch nu.
Citera
2013-01-13, 23:24
Medlem
kalasetistans avatar
Tycker det är rätt hett. Liksom lite teasigt. Nästan sex men ändå inte, eller nåt.
Citera
2013-01-14, 01:07
Medlem
Brogamlas avatar
Alltså jag vill bara förtydliga att med grinding så menar jag medan penis är inne i vaginan.
Citera
2013-01-14, 01:09
Bannlyst
Detta är som flera redan påpekat nånting som är skönt för tjejen och inte killen. Tjejen kan kontrollera vad som händer där nere och komma åt bättre. Jag kan ställa upp på det men har svårt att låtsas som att jag tycker det är skönt, antar att det är lite som analsex för tjejer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in