Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-13, 16:23
  #1
Medlem
jefizzs avatar
Hej allesammans!

Har letat efter en vinterjacka i flera år men inte funnit någon som jag tycker om förens i vintras (2012), en enkel svart jacka ifrån Cubus för 699 kr. Tyvärr tog den slut innan jag visste att den fanns och nu är den omöjlig att få tag på här i närheten och har pratat med Cubus och dom kan inte skicka den till någon butik i närheten heller, om det nu finns någon kvar. Det finns inte heller någon på blocket eller tradera. Så gör ett försök här och hoppas verkligen på tur

Den heter FUJI DOWN JACKET, länk :http://www.google.se/imgres?q=fuji+d...9,r:1,s:0,i:84 (OBS på bilden är den rosa men vill ha en svart)

Ingen som vet vart man kan få tag på en sånhär? Svart i storlek S. Är så himla tacksam för all hjälp jag kan få, blir så glad om jag kan finna denna jacka Tack!

/ Jennifer
Citera
2013-01-13, 16:39
  #2
Medlem
kan tyvärr inte hjälpa dig med att hitta den jackan.. annars tycker jag du ska kolla på sealife, dom har snygga jackor!
Citera
2013-01-13, 17:47
  #3
Avstängd
Medelhavets avatar
Hur lång är det till deb butik som har jackan? De kan ju se på datorn vilka affärer som har jackan i lagret.


Jävligt svinigt dock att de inte kunde få jackan till deras butik.. Jävla as! Fy fan vilken dålig kundbemötning och kundtjänst.


Vilken butik var det? Kanske man ska springa ditt med molotova coktails och bränna ner skitet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback