• 1
  • 2
2013-01-13, 22:03
Medlem
Min plan är att börja gymma 3ggr i veckan,det är därför jag ska komplettera med pulver.
Så tennis 3ggr/vecka + gym 3ggr/vecka är planen.

Sedan menar jag alltså ner i fettvikt och upp i muskelmassa,men man går ju ner i fett fortare än man ökar i muskelmassa.
Citera
2013-01-14, 16:03
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybian
Min plan är att börja gymma 3ggr i veckan,det är därför jag ska komplettera med pulver.
Så tennis 3ggr/vecka + gym 3ggr/vecka är planen.

Sedan menar jag alltså ner i fettvikt och upp i muskelmassa,men man går ju ner i fett fortare än man ökar i muskelmassa.

Är du inte väldigt kunnig inom träningen och kostens värld kommer du troligtvis inte lyckas med att gå ner i fett samtidigt som du går upp i muskelmassa. Fokusera på en sak i taget är mitt tips. Det är så du på sikt får bäst resultat.
Citera
2013-01-15, 20:09
Medlem
Det viktigaste är egentligen att bli av med fettet runt midjan utan att riskera att jag börjar bränna befintliga muskler pga brist i kosten,när man sedan blivit av med midjebältet kan man ju öka på intaget lite,tror det är ganska lätt att hålla formen sen om man tränar 6ggr/vecka,det svåra är att få kroppen att släppa reserverna.

Skulle vara rätt najs att kunna dra av sig tröjan på en offentlig badplats utan att behöva skämmas för buken
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in