• 4
  • 5
2005-05-09, 11:04
Medlem
totaldosen av varje prepp står högst upp. nedanför är upplägget..
Titta igen

men jag gör det lätt för dig!

EW:
583 mg testo ENA
175 mg para
466 mg primmo
466 mg deca
466 mg EQ

Den totala dosen prepp blir:

2156 mg EW

inte så farligt...
Citera
2005-05-09, 11:08
Medlem
Ja det var den totala dosen prepp jag menade.
Citera
2005-05-09, 11:58
Medlem
helthemligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Det är synd om dig G83...
Nej då, även om kanske ekonomin håller funderar jag också på högdos testo med lite bollar.

vad för testo funderar du på och varför?, ena prop susta? *funderar inför höstkur*
Citera
2005-05-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helthemligt
vad för testo funderar du på och varför?, ena prop susta? *funderar inför höstkur*

Testo som testo. Bara halveringstider som skiljer.
Citera
2005-05-09, 13:17
Medlem
Alladins avatar
Citat:

I mitt fall Enatheate, precis som G83 skriver är bara halveringstiden skillnaden.
Vill gärna ha lite längre för om möjligt lite mindre stick, och relativt lång kur.
Citera
2005-05-09, 22:34
Medlem
helthemligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
I mitt fall Enatheate, precis som G83 skriver är bara halveringstiden skillnaden.
Vill gärna ha lite längre för om möjligt lite mindre stick, och relativt lång kur.

Okej ... Men under dopingguiden läser jag att det är mindre bieffekter på susta och att gynorisken är mer begränsad ... Sen är det väl så att det kickar in snabbare (kanske inte behöver fronta med dbol?)
är susta lika högandrogent som ena ?

hur är det med sticken med susta? säg för en förstakurare på inject.. som kört några 10/60 innan endast ... vågar han, eller är testo att föredra? i vilka doser och när (väger la 80kg hård)
Citera
2005-05-09, 23:00
Medlem
Dopingguiden?

Är det dopingjouren du menar så hoppas jag inte du letar information där då det är mest gammalt skit.

Sustanon = testosteron.
Citera
2005-05-09, 23:07
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Mash
Dopingguiden?

Är det dopingjouren du menar så hoppas jag inte du letar information där då det är mest gammalt skit.

Sustanon = testosteron.
DopingGuiden = Sticky här på forumet.

/mvh Ikh
Citera
2005-05-09, 23:15
Medlem
Mustys avatar
Citat:
Okej ... Men under dopingguiden läser jag att det är mindre bieffekter på susta och att gynorisken är mer begränsad ... Sen är det väl så att det kickar in snabbare (kanske inte behöver fronta med dbol?)

hur är det med sticken med susta? säg för en förstakurare på inject.. som kört några 10/60 innan endast ... vågar han, eller är testo att föredra? i vilka doser och när (väger la 80kg hård)

Sustanon är också testo inehåller dock 4olika estrar som avgör hur fort det skickas ut i banan, right? pågrund av 2snabba estrar bör man åtminstonde trycka två st i veckan t.ex måndag och torsdag = 500mg testo. Biverkningarna bör ju vara de samma, förutom att man sägs dra på sig mindre vatten pågrund av blandningen av estrarna.

Att fronta med 500mg enantate första sticket sen 250mg var 5,e dag är nog ett bättre första alternativ än sustanon250
Citera
2005-05-09, 23:49
Bannlyst
fronta på ett gram
Citera
2005-05-10, 17:49
Medlem
Alladins avatar
Citat:

Då står det fel... ena är bättre.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in