2005-05-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Hur motiverar du alla dessa prepp dell? Varför stacka så friskt?

jo det är så om jag nu ska vara lite mer seriös.. så alla prepp funkar på olika sätt och tillsammans så blir det oftast en oslagbar kombination. Ett prepp som inte funkar så bra på dig kan helt plötsligt i samverkan med andra prepp göra massviss för dig.
Du kan tex ta 3 olika prepp som inte funkar bra alls på dig och sedan så stackar du dom så blir det helt plötsligt bra.
Nu kommer en del säga att det är för den totalla mängden prepp ökar. men det är inte bara det.
Citera
2005-05-08, 23:26
Medlem
biggens avatar
håller helt med dig dell i de du säger!!!!
Citera
2005-05-08, 23:33
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dell
jo det är så om jag nu ska vara lite mer seriös.. så alla prepp funkar på olika sätt och tillsammans så blir det oftast en oslagbar kombination. Ett prepp som inte funkar så bra på dig kan helt plötsligt i samverkan med andra prepp göra massviss för dig.
Du kan tex ta 3 olika prepp som inte funkar bra alls på dig och sedan så stackar du dom så blir det helt plötsligt bra.
Nu kommer en del säga att det är för den totalla mängden prepp ökar. men det är inte bara det.

Eller så är du bara så jävla sugen Dell...
Citera
2005-05-09, 01:54
Medlem
ikhs avatar
Jag har mer och mer fått upp ögonen på att stacka, har förr alltid hållt mig till ett prepp. Men nu har jag testat att stacka och resultaten är riktigt fina, väntar bara att genetropinet ska slå igång så ska det nog blir jefla fint.

ps. Har dock fått för mig att jag känner av gh't men är nog bara mentalt .

/mvh Ikh
Citera
2005-05-09, 02:49
Medlem
Dell : Jag ser ingen anledning att stacka så friskt som du tänkt göra.
Ska man stacka så bör det ju vara väldigt åtskild effekt på preppen el. för att man vill dra ner på exempelvis det androgena el. aromatiserande prepp.

Enda jag märkt med högdos testo ist. för att blanda är den ökade fettförbränningseffekten. Mer prepps innebär verkligen inte ngn otrolig skillnad i hur pass snabbt man växer.

Får se om jag i sommar drar på ngn högre dosering med endast testo. Ekonomin klarar inte av att mixa in exotiska grejer som deca, eq osv.
Citera
2005-05-09, 03:00
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Får se om jag i sommar drar på ngn högre dosering med endast testo. Ekonomin klarar inte av att mixa in exotiska grejer som deca, eq osv.

Det är synd om dig G83...
Nej då, även om kanske ekonomin håller funderar jag också på högdos testo med lite bollar.
Citera
2005-05-09, 10:01
Medlem
Citat:

Jag håller inte med, stackning är en myt då det kommer till den muskelbyggande effekten som jag ser det. Däremot kan man uppleva att man får "tryck" eller vad man nu har för kriterier på effekten, men mer muskler lär det inte bli.

Dessutom fungerar inte alla prepp helt olika, visst finns det skillander men jag skulle säga att likheterna är fler än olikheterna.
Citera
2005-05-09, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Det är synd om dig G83...
Nej då, även om kanske ekonomin håller funderar jag också på högdos testo med lite bollar.

Ja visst är det Nuvarande med testo,deca,eq,slin slukade ju närmare 6.000. Haha Hade nog inte riktigt räknat på den summan i slutändan.
Citera
2005-05-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Ja visst är det Nuvarande med testo,deca,eq,slin slukade ju närmare 6.000. Haha Hade nog inte riktigt räknat på den summan i slutändan.

hur går det då ?
du stackar för dåligt nejdå ska prova att stacka så här nu då jag får mycket prepps billigt. sen ska jag prova en HÖG dos testo och se vad som gav mest för pengarna. ..
Citera
2005-05-09, 10:39
Medlem
Citat:
hur går det då ?
du stackar för dåligt nejdå ska prova att stacka så här nu då jag får mycket prepps billigt. sen ska jag prova en HÖG dos testo och se vad som gav mest för pengarna. ..

Ja får man preppsen billigt kan man ju testa hur man nu känner för det.

Nja, går väl framåt. Skador hela tiden däremot. Ngt steg framåt och ngt steg bakåt känns det som. Hade som målvikt att få nå 100-strecket på vågen innan diet dags men vi får väl se. Tre veckor kvar och 2-3 kg kvar.
Lagt ner slinet nu. Mitt blodsocker började flumma rejält även på dagar jag inte körde slin, kändes ostabilt. Dragit ner rätt mkt på mat intaget då det blivit mindre träning. Får se om det blir en rush senare.

Vilken dosering har du tänkt köra på ditt galna stackande kommande kur?
Får också rätt billigt testot iaf. Så kanske drar mig upp till 2 gram några veckor under sommar dieten.
Citera
2005-05-09, 10:50
Medlem
ca :
583 mg testo ENA
175 mg para
466 mg primmo
466 mg deca
466 mg EQ

kommer köra följande upplägg:
150 mg para
400 primmo
400 deca
500 test
400 Eq
E6D i ca 15 veckor ...

jag har det mesta hemma snart... Jag ska verkligen försöka att bita ihop och vänta så länge jag kan. Ska inte börja förräns jag har råd med alla kosttillskott som jag ska ha. mängder av gainers ALA proteiner glutamin. Det är dyrt som fan. Men jag ska ligga på ca 5000 kcal och försöka ha bra kvalitet på allt.
Citera
2005-05-09, 10:56
Medlem
Citat:
ca :
583 mg testo ENA
175 mg para
466 mg primmo
466 mg deca
466 mg EQ

kommer köra följande upplägg:
150 mg para
400 primmo
400 deca
500 test
400 Eq
E6D i ca 15 veckor ...

jag har det mesta hemma snart... Jag ska verkligen försöka att bita ihop och vänta så länge jag kan. Ska inte börja förräns jag har råd med alla kosttillskott som jag ska ha. mängder av gainers ALA proteiner glutamin. Det är dyrt som fan. Men jag ska ligga på ca 5000 kcal och försöka ha bra kvalitet på allt.

Fan vad jobbig du är, kan du inte räkna ut totaldosen
Orkar inte dra fram miniräknaren och är för trött för att räkna utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in