2013-01-12, 21:26
Medlem
Freshstarts avatar
citat från http://ekuriren.se/nyheter/2.3766/1....hangande-efter
Klockan var 22.51 när polisen stoppade och kontrollerade en personbil i Torshälla. I bilen satt föraren samt en passagerare.

– Vid kontrollen av bilen gör plötsligt föraren en rivstart och kör iväg från platsen. Polismannen, som gör kontrollen, fattar tag i föraren och ratten och hänger med i färden, berättar Dennis Ejdvinsson, vakthavande befäl vid Sörmlandspolisen och fortsätter:

Den 49-årige föraren greps för försök till våld mot tjänsteman och narkotikabrott. Mannen innehade cirka 70 gram misstänkt narkotika. Passageraren misstänks för påverkan av narkotika.

Ryktet går att det är en man vid namn Irhan med kopplingar till HA
Citera
2013-03-21, 10:46
Medlem
Nu ska jag ta och lära dig ett och annat lilla pojke.

Innan du börjar hänga ut folk på Flashback så SKALL du ta reda på fakta innan du skriver ut din hypoteser.

För det första, det var INTE, jag upprepar, INTE Irhan som var inblandad. Han är inte ens i Närheten av 50års åldern. Han har inte ens fyllt 40 ännu.

Sen för det andra, har du inte tagit reda på fakta om vem det är utan vem du tror det är så är det bäst att du kniper käft.

Jag vet vem det var som körde och NEJ jag tänker inte berätta det. Men med 110% säkerhet kan jag nämna, det var ej Irhan som var inblandad.

Så nu kanske du kan odla dig en hjärna och sluta knarka framför Flashback, så kanske det slutar bättre än att folk ska bli snea på dig.

Peace out bitch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in