Citat:
Ursprungligen postat av Crazykarinka
Nej det får jag inte. Fan jobbar jag verkligen svart då?
Om du inte vill antyda till chefen att du undrar ifall du jobbar svart eller inte så säg bara att du ska anmäla din inkomst till försäkringskassan och undrar vad din
bruttolön är eftersom du aldrig sett nån lönespec. Blir han då högröd i ansiktet eller börja stamma så kanske du kan börja ana oråd.