2013-01-11, 21:39
Medlem
Tjena, har under en lite lngre tid nu (2mnader) haft besvr med att mina vader och ben knns svullna, knns stumt eller som att jag har vrldens pump och huden stramar liksom.
Om man bara kollar p benen s verkar de inte s syns det knappt. Ibland frsvinner det till en viss del och vissa andra stunder blir det s mycket (Vet inte hur jag ska beskriva knslan, gr inte speciellt ont utan mer obehagligt) att jag knappt kan g.

Har varit till lkaren med detta men dom har skickat hem mig igen och sagt att dom inte kunde se att mina ben var svullna.

Vad tycker ni att jag ska gra, vad tror ni detta skulle kunna vara?.

Ligger F. p min andra kur Testo E Tmpharma 250e5d

Tacksam fr svar.

Mvh
Melloh
Citera
2013-01-11, 21:42
Medlem
IceDogs avatar
hur ser din kost ut? mycket mat kalorier alt kolhydrater kryddor salt osv?

kan ha med vtskan att gra, vissa fr ju pump och tryck i korsrygg vader rent generellt av prepp, dboll hgandrogena prepp med bra tryck i tex, men svulla vader/ben lter mera som att du borde se ver din kost.

s svara p det frst och frmst, hur mkt ter du p en dag? mkt onyttigt. mkt kryddor salter kreatin osv tex? samt fetter aa s kanske man kan komma p ditt problem.

Mvh
Citera
2013-01-11, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
hur ser din kost ut? mycket mat kalorier alt kolhydrater kryddor salt osv?

kan ha med vtskan att gra, vissa fr ju pump och tryck i korsrygg vader rent generellt av prepp, dboll hgandrogena prepp med bra tryck i tex, men svulla vader/ben lter mera som att du borde se ver din kost.

s svara p det frst och frmst, hur mkt ter du p en dag? mkt onyttigt. mkt kryddor salter kreatin osv tex? samt fetter aa s kanske man kan komma p ditt problem.

Mvh

Kan hnda att jag ter lite onyttigt ngra mackor till frukost med ost och skinka till lunch blir det ltt att jag ter ute nstan varje dag. salt inte s mkt, inget kreatin. fetter vet jag inte riktigt, men inte s mycket. Men har nd tit shr tidigare p min frsta kur utan att knna dessa biverkningar..
Sitter och lser p symptom p djup ventrombos finns det NGON chans att det skulle kunna vara det ?
Citera
2013-01-11, 22:49
Medlem
En kompis hade svullnad p vaderna vilket var dem=Vtskefyllda vader

//jeff
Citera
2013-01-11, 23:28
Medlem
colemanbigs avatar
Fattar inte vad ditt problem r? Lkaren fr du har pump i vaderna? Man slutar aldrig bli frvnad mrks.
ANABOLA STEROIDER GER PUMP I ALLA MUSKLER DU AKTIVERAR. Testa ls lite nu p jullovet s kanske du slipper detta fasansfulla...
Citera
2013-01-12, 02:48
Bannlyst
Nu sdr mot slutet av min bulk s blir mina ben alltid sjukt svullna innan jag ska lgga mig ganska sjukt s svullna dem blir .

Blir shr: http://knitwitzuk.com/product_images...ollen-feet.jpg

Fast nr jag vaknar p morgonen s r det borta
Citera
2013-01-12, 12:16
Medlem
Sikkens avatar
Prova stdstrumpor,hjlper oftast en hel del.
Citera
2013-01-12, 14:20
Medlem
Djyrizs avatar
Helt otroligt att folk preppar utan att ha koll, jag sger inte att man kan ha koll p allt fr det hade jag inte nr jag brjade men ngon lngre upp frga hur grabbens kost sg ut och han svara med ngra mackor med skinka och ost och sen kkar han lunch ute..

TS: Varfr preppar du fr?
Citera
2013-01-12, 15:02
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colemanbig
Fattar inte vad ditt problem r? Lkaren fr du har pump i vaderna? Man slutar aldrig bli frvnad mrks.
ANABOLA STEROIDER GER PUMP I ALLA MUSKLER DU AKTIVERAR. Testa ls lite nu p jullovet s kanske du slipper detta fasansfulla...
r du efter eller? Klart som fan man inte fr pump i alla muskler man aktiverar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in