Inte direkt spökaktigt men ändå oförenlig med konsensus på vad som är normalt & möjligt men när jag skriver på telefonen (jag är inte bra på mobiler) så när jag gör stavfel med så suckar jag och backar & skriver om men det är bara det att jag har ens nu en jävla aning var backspace/delete sitter på ett digitalt mobiltangentbord ändå så använder jag den ändå utan att titta på den, det är inte som bakåtslag/backspace på ett pc tangentbord som man vet sen 90 talet var den sitter (ovanför enter/retur), jag är helt vilse på mobiler och jag skriver jätte snabba sms utan att att anstränga eller försöka, jag kunde like gärna blunda i princip & ändå kunna kommunicera/skriva, jag är helt blank när jag skriver jag letar inte upp bokstäver på det digitala tangentbordet,
jag kanske är besatt(!) eller så är det en närvaro liknande den som jag kallar "inbyggda ninjan" som fångar saker i luften innan jag ens märkt att jag tappat nåt, har också en närvaro som tänder askar & fimpar mina cigg.
Legion är ju upptaget så jag brukar kalla mig själv skvadron.
__________________
Senast redigerad av engammalfisk 2026-06-18 kl. 11:24.