Eftersom jag gillar den här tråden så mycket så bidrar jag med en till historia.
1
Jag och min polare var hemma hos mig och kollade på tv ( var fan inget som var bra på tv den kvällen

) Iallafall så satte vi oss och ner, och drack julmust.Efter en stund så skriker min polare till och säger att jag ska kolla mot fönstret, vid fönstret så ser man ett ansikte ( jag bodde då på 7nde våningen ) Ett ansikte, dock ser man bara halva ansiktet altså från näsan och uppåt som stirrar på min polare.Han blir givetvis livrädd och stänger in sig i badrummet och jag får stå och banka på dörren och komma på förklarningar.Efter en stund så öppnar han dörren men stänger den lika fort och skriker att det är någon bakom mig, dock ser jag inget.Men den kvällen var riktigt ruggig, det bankade i väggarna o.s.v
2
Jag och samma polare skulle campa på sommaren för att grilla ( kan tilläggas att vi var ensamma i skogen, iallafall i en räckvind på 1km ).Efter att vi har slagit upp tältet så börjar vi med att göra eld och packar upp.Vid ca 11-12 snåret så funderar vi på att lägga oss.Jag går bort och pissar vid en gran och min polare pissar där med.När vi har pissat klart och går bak mot granen så hör vi någon som säger typ : ahah va? ( kommer inte riktigt ihåg ) Och vi kollar mot granen så kan man se ett ansikte mellan gran-grenarna.Vi tänker att det är någon som jävlas, så vi går runt granen ( varsitt håll ) men det är fan inte en jävel.Det blev inte mycket sömn den natten

det var väldigt ljust den kvällen en riktigt skön sommar natt förövrigt.