Citat:
Ursprungligen postat av
Mon81
Har en väninna som hävdar att hon råkade ut för den manliga motsvarigheten för några år sedan, fast hon tyckte väl inte att upplevelsen var vidrig som så, utan snarare "förvirrande". Men det var enligt henne första och enda gången hon upplevt någonting övernaturligt och hon är övertygad om att det verkligen hände och inte var någon dröm. Saker man får reda på efter några glas vin på halloween 🎃 hon var jävligt generad sen efteråt över att ha berättat om det, men det var väl något hon kände att hon bara måste berätta för någon.
Henne hade jag gärna pratat med! Hade varit så sjukt intressant att diskutera med någon som upplevt samma sak.
Det var för mig också första och enda gången jag upplevde något övernaturligt. Är också 100% övertygad om att det inte var en dröm och att det verkligen hände. Det är verkligen på riktigt.
Det som gjorde det så vidrigt för mig var nog att jag var så ung.
Den enda som vet om händelsen är min fru.
Jag är en familjefar med ett mycket stökigt förflutet (många många år sen nu) så hon förstår att jag verkligen menar allvar. Har varit med om så mycket så spöken och drömmar är det sista som skulle skrämma mig.