Citat:
Ursprungligen postat av Dimone
haft en ängel i mitt rum...
telepati sker dagligen...
sanndrömmar...
med mera
Intressant.

Vad telepatiserar du med, vanliga människor eller andar eller kanske både och?
Jag har alltid varit helt galet skeptisk mot medium och telepati men har ändrat uppfattning på sistone. Delvis pga att jag förstår mer av medvetandet/själen nu, hur obegränsat det kan vara, men också för att jag har upplevt jävligt skumma saker av telepatisk karaktär.
Jag tror att det finns folk som har kontakt på riktigt, och jag tror att bara en viss sorts människor upplever det. Eller en viss typ av sinnesstämning kanske är ett bättre ordval, eftersom jag inte tror ett dugg på medfödda personligheter.
Man måste vara öppen och inte döma ut allt som nonsens innan man ens har egen erfarenhet av det. Vissa saker är man dock skeptisk till av förklariga skäl, som t.ex tomtar och skogsrået osv. Gamla skrönor haha! Fast samma sak gäller egentligen där, man vet inte om det finns om man inte har sett dem. De kan finnas.
Jag tycker det är helt vansinnigt att klappa händerna på öronen och skrika "lalalalala!" och bara stänga ute allt och blockera det med vetenskap. Klart som fan att ingen själ kommer orka ödsla energi på en sån människa!

Fast nu blev det lite långt och off topic så jag slutar skriva nu.