Varit med om massvis med sammanträffanden.
Jag låg o lata mig i kiosken på en arbetsplats medans jag lyssnar på låten Atrum Regina.
Jag börjar känna mig för att granska föremålen i min omgivning. På spisen står det Regina.
Kom hem från en festival. Snackade lite med en kompis om bandet Pantokrator som spelade på festivalen.
Han skicka en länk på youtube på en låt han tyckte va bra. Låten heter egentligen "Punish the evil".
Men på videon där stog det "P for Punish". Vilket var i syfte att matcha musikvideon som skaparen skapade genom att klippa ut
filmklipp från filmen "V for Vendetta". Nästa dag runt 23:45 eller några minuter senare.
Jag började sakna South Park så jag kollade på tv.nu SOM JAG ALDRIG GÖR egentligen men gjorde det bara nu för att kolla
om jag hade missat dom för idag. Och eftersom jag aldrig är på tv.nu längre så är alla standard kanalerna med också.
Jag kollar på mtv kanalen och ser att South Park redan slutat. Mina ögon råkas dra åt vänster och där är kanalen CANAL+ Hits.
Jag tittar vilken film som visas just nu. V for Vendetta.
När jag lärde mig vad ordet Nirvana betyder kollade jag samma dag på en random musikvideo med en musiksmak jag
inte ens lyssnar på. Dom började prata om vad nirvana betydde.
2 av flera andra 'läskiga' sammanträffanden. Brukar skriva ner dom så jag kommer ihåg.
Övernaturligt är det dock inte men det känns värt att nämnas när folk nämner massa läskiga saker fast övernaturligt dock