• 1
  • 2
2013-01-11, 10:29
Medlem
Om några dagar ska jag hänga med en killkompis som jag är extremt attraherad av. Filmkväll hos honom. Jag vill självklart ligga, men har ingen aning om hur man förför en kille utan att det blir för uppenbart för honom vad jag håller på med. Att vara rakt på och bara hångla upp honom utan förvarning är inte ett alternativ (om han inte vill skulle det bli sjukt dålig stämning), jag vill på subtila sätt få honom att komma på tanken. Förstår ni hur jag menar? (Märker att det blir lite luddigt hur jag än försöker förklara )
Så, flashback. Hur förför man en kille, utan att han märker något? Be creative.
Citera
2013-01-11, 10:36
Medlem
Vad utstrålar du med ett ord för en kille tror du?
Citera
2013-01-11, 10:46
Medlem
Så du vill typ ninja honom?
Citera
2013-01-11, 10:49
Medlem
khys avatar
Du har gått med på att se på film hos honom. Grattis du har nu förfört honom.

Det räcker för mig och för många andra att tjejen bara tackar ja.
Det kan dock bli lite jobbigt när hon vill ha sex och filmen är jävligt bra, men gentleman som man är så får man kolla på filmen någon annan dag.
Citera
2013-01-11, 10:50
Medlem
shoreditchs avatar
Varför inte bara gå rakt på sak? Det finns inget osexigare än kvinnor som sitter och sänder ut subtila signaler för att försöka få mannen att ta första steget. Usch.
Citera
2013-01-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Så du vill typ ninja honom?

Exakt, haha

Nej men vill få igång en "sexuell stämning". Woops, I dropped my pen-moven känns ju inte så modern.
Citera
2013-01-11, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoreditch
Varför inte bara gå rakt på sak? Det finns inget osexigare än kvinnor som sitter och sänder ut subtila signaler för att försöka få mannen att ta första steget. Usch.

Ja det vore hemskt skönt om det vore ett alternativ. Vi är vänner och fast i friend-zonen. Skulle jag bara gå rakt på sak utan "uppvärmning" tror jag att han skulle bli rätt ställd.
Citera
2013-01-11, 10:58
Medlem
shoreditchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cementblock
Ja det vore hemskt skönt om det vore ett alternativ. Vi är vänner och fast i friend-zonen. Skulle jag bara gå rakt på sak utan "uppvärmning" tror jag att han skulle bli rätt ställd.

Då får du helt enkelt närma dig honom långsamt? Sitt för Guds skull inte och tro att han ska uppfatta dina signaler. Det gör man inte. Och varför vill du så tvunget att han ska ta initiativet?
Citera
2013-01-11, 10:59
Medlem
Citat:
Exakt, haha

Nej men vill få igång en "sexuell stämning". Woops, I dropped my pen-moven känns ju inte så modern.
Men alltså, han måste ju märka nånting för att det ska bli nånting. Det går ju liksom inte bara att ninja honom. Ser framför mig en förvirrad stackare; "Det var nånting som hände här men jag vet inte riktigt vad. "

Sitt inte och sänd massa otydliga signaler, det leder nog ingen vart.
Citera
2013-01-11, 11:03
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:

Friendzone är en kvinnlig konstruktion som killar tvingas infinna sig i, det är inte frivilligt och jag tror absolut inte han ser det som något hinder om du bara hintar för invit över gränsen.
Citera
2013-01-11, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoreditch
Då får du helt enkelt närma dig honom långsamt? Sitt för Guds skull inte och tro att han ska uppfatta dina signaler. Det gör man inte. Och varför vill du så tvunget att han ska ta initiativet?

Innan vi blev vänner var jag kär i honom ett tag, vilken han visste om. Jag är inte det längre, men jag vill hemskt gärna ligga med honom. Visst kan jag ta initiativ, men jag vill att han ska ha hunnit bli lite småkåt innan, är han inte det tror jag att han kommer att "nyktert" resonera sig fram till att det är bäst att vi inte ligger så att jag inte blir sårad.

Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Men alltså, han måste ju märka nånting för att det ska bli nånting. Det går ju liksom inte bara att ninja honom. Ser framför mig en förvirrad stackare; "Det var nånting som hände här men jag vet inte riktigt vad. "

Sitt inte och sänd massa otydliga signaler, det leder nog ingen vart.

Haha, ja det skulle kanske bli lite tokigt.
Citera
2013-01-11, 11:09
Medlem
Citat:
Haha, ja det skulle kanske bli lite tokigt.

Var tydlig då, men inte för på. Man ska få jobba lite om man vill få nuppa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in