2013-01-11, 09:27
Medlem
headsteps avatar
www.satoshidice.com

Det här var ju skitkul heheEHEHEHEHEHE!!!!

Välj ditt odds. Är du feg? Ta 97% och vinn i princip ingenting. Eller ta 50% vettja.
När du valt, för över din insats till den listade bc-adressen. Vinner du, så får du över
vinsten direkt till din wallet. Förlorar du så får du tillbaks en liten struntsumma, som
bekräftelse att det sket sig för dig.

Är inne i en winning streak just nu, började på 1.7 bitcoins och ligger på 8.4. Vilket
motsvarar 114 dollar.

Nån mer som testat? Lite förvånad att jag inte hittar nån tråd om detta här.
Citera
2013-02-06, 21:40
Medlem
jag körde på kanska små summor, vann först tio gånger startkapitalet, och använde sedan up coinsen på SR. Andra gången jag spelade så barkade det utför stort. Suck. Men nån gång ska jag testa min tur igen, typ när man bara har rester kvar på SR och väntar på en ny överföring.
Citera
2013-02-07, 20:53
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Fattar nada.
Citera
2013-02-08, 18:51
Medlem
ganska enkelt när män sätter sig in i det. men har haft problem med blockchain. alla andra sidor har funkat perfekt medan blockchain låser sig :/
Citera
2013-02-09, 00:04
Bannlyst
Fattar ingenting Jag tror de ska finnas en pokersida också där man kan lira med betcoins.
Citera
2013-02-18, 13:13
Medlem
Bimboankans avatar
Som jag fattar det så tar man "Satsningsadressen" klistrar in i din BC wallet i "skicka bitcoins" (den summan du vill minst 0.01 BtC. tryck "skicka"

Väntar man och kollar om man vinner sen bara?. eller har jag missat något?
Citera
2013-02-27, 18:47
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Vad är högsta siffran den räknar ifrån? 65 000 eller? Eftersom att den med typ 97.6 % att man vinner ska man få en siffra som är under 64 000. Då borde den högsta siffran som kan slumpas fram vara typ 65 000 eller något sånt.

Ser fan inte poängen i att spela mer än en liten liten summa på dom som man kan vinna sjukt mkt pengar på. Spelar man massa småbets så har man ju oddsen emot sig. Satsar man superlite på 64000x pengarna så kommer man antagligen förlora en liten skitsumma, men det finns en liten chans att man vinner minst flera hundratusen om man satsar 0.02 btc. satsar man lite mer, 0.2 btc eller så vilket fortfarande är väldigt lite så kan man vinna miljoner.

Satsar man 1 btc och vinner så vinner man 14 miljoner kronor. En snubbe har vunnit den där men han satsade dubbelt den minsta summan, 0.01 btc (alltså satsade han 0.02) och vann 1280 btc tillbaka. Använder man kapitons kurs så motsvarar den vinster 228 000 kr. Hans satsning motsvarade 4.5 kr.

Enormt liten chans att man vinner men det är så sjuka summor man kan vinna att jag fan ska satsa några kronor på någon sådan varje månad. Kanske inte just den där varje gång men någon av de där man kan vinna rätt så mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
Som jag fattar det så tar man "Satsningsadressen" klistrar in i din BC wallet i "skicka bitcoins" (den summan du vill minst 0.01 BtC. tryck "skicka"

Väntar man och kollar om man vinner sen bara?. eller har jag missat något?
Ja så är det, extremt jävla simpelt. Undra hur mkt pengar skaparen tjänar. De har ju en liten vinstmarginal.

Vafan, hur lång tid ska det ta att få ett svar tillbaka? Händer ju inget för mig.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2013-02-27 kl. 18:57.
Citera
2013-02-27, 21:24
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Ja så är det, extremt jävla simpelt. Undra hur mkt pengar skaparen tjänar. De har ju en liten vinstmarginal.
66174.41911452 BTC
Citera
2013-02-28, 10:43
Medlem
Alltså. När vet man om man vann, hur snabbt tar det innan pengarna är tillbaka?
Citera
2013-02-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenrom
Alltså. När vet man om man vann, hur snabbt tar det innan pengarna är tillbaka?

det ska bara ta ett par minuter. men det verkar bara vara för mig blockchain som jag spelar från, strular.. får ibland vänta en kvart, logga in och ut osv för att se transaktioner och händelser... börjar tro att jag fipplat med inställningarna på nåt vänster för att blockchain låser sig och strular alla andra sidor funkar perfekt!
Citera
2013-02-28, 11:12
Medlem
Bimboankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d--b
det ska bara ta ett par minuter. men det verkar bara vara för mig blockchain som jag spelar från, strular.. får ibland vänta en kvart, logga in och ut osv för att se transaktioner och händelser... börjar tro att jag fipplat med inställningarna på nåt vänster för att blockchain låser sig och strular alla andra sidor funkar perfekt!

nej det är väl bara mkt trafik antar jag så det blir "förseningar" samma för mig med såatte inget att ora sig över,
jag gör 1-3 bets på 10min sen väntar jag ett tag o så satsar jag 1-3 bets igen o väntar 10 min:P
Citera
2013-02-28, 16:55
Medlem
Skickade iväg mina bets för 6 timmar sen, inte kommit tillbaka än, spelade 10-12 gånger med odds på 1.1 - 2.2 bra att man blev blåst...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in