2013-02-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenrom
Skickade iväg mina bets för 6 timmar sen, inte kommit tillbaka än, spelade 10-12 gånger med odds på 1.1 - 2.2 bra att man blev blåst...

Skickade du från en internetplånbok så kan du inte ta emot dom Så bra jobbat.
Citera
2013-02-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Skickade du från en internetplånbok så kan du inte ta emot dom Så bra jobbat.

Nä alltså har fått det att fungera förut jag är inte totalt körd när de gäller bitcoins, men det blev inget ändå. Härligt!
Citera
2013-02-28, 17:25
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Nä alltså har fått det att fungera förut jag är inte totalt körd när de gäller bitcoins, men det blev inget ändå. Härligt!
Sök på den adress du skickade ifrån så ser du ifall transaktionen registrerats av bitcoinnätverket, och kan följa vad som hände sen.
http://blockchain.info/
Citera
2013-02-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Sök på den adress du skickade ifrån så ser du ifall transaktionen registrerats av bitcoinnätverket, och kan följa vad som hände sen.
http://blockchain.info/

Hittar 3 överföringar som jag gjort tidigare som är godkända, sen är det överföringar till spelgrejen som det är en röd pil, vafan betyder det?
Citera
2013-02-28, 20:33
Medlem
Och nu är pengarna slut på det - kontot - är sugen att spela igen, någon som vet om det fungerar att spela från Silk Road?
Citera
2013-02-28, 21:58
Medlem
Citat:
Och nu är pengarna slut på det - kontot - är sugen att spela igen, någon som vet om det fungerar att spela från Silk Road?

Fungerar ej. Utgå från att det inte funkar från någon webbaserad sida och prova alltid först med minimal summa. Annars gör du som jag och kastar bort 2BTC.
Citera
2013-02-28, 21:59
Medlem
Citat:
Fungerar ej. Utgå från att det inte funkar från någon webbaserad sida och prova alltid först med minimal summa. Annars gör du som jag och kastar bort 2BTC.

alltså den jag använde var ju en nerladdad klient som har fungerat flera gånger... Sen slutade det fungera. FInns det något sätt att få tag på dem eller är man bajsad i munnen?
Citera
2013-02-28, 22:23
Medlem
Citat:

Varför funkar det inte, rent tekniskt alltså. Jag försöker förstå systemet/bitcoin och rent tekniskt förstår jag inte...
Citera
2013-02-28, 22:57
Medlem
Citat:
Varför funkar det inte, rent tekniskt alltså. Jag försöker förstå systemet/bitcoin och rent tekniskt förstår jag inte...

Ärligt talat vet jag inte, eller ja. Det ska vara en adress som kan ta emot och skicka BTC på samma adress. Jag antar att det går igenom flera BTC account. Men det är bara min gissning, jag kan nog lika lite som dig om BTC.

Citat:
alltså den jag använde var ju en nerladdad klient som har fungerat flera gånger... Sen slutade det fungera. FInns det något sätt att få tag på dem eller är man bajsad i munnen?

Bajsad i munnen, iaf om man använder felaktiga siter. Om det fuckar fast man använder en wallet så vet jag ej.
Citera
2013-03-01, 09:40
Medlem
Citat:
Ärligt talat vet jag inte, eller ja. Det ska vara en adress som kan ta emot och skicka BTC på samma adress. Jag antar att det går igenom flera BTC account. Men det är bara min gissning, jag kan nog lika lite som dig om BTC.

Bajsad i munnen, iaf om man använder felaktiga siter. Om det fuckar fast man använder en wallet så vet jag ej.

Tack för dina svar, irriterande att inget har kommit idag heller, har alltså använt mig av ett sätt som fungerat förut och så slutar det fungerde.
9.5 BTC åt helvete :9
Citera
2013-03-01, 11:41
Medlem
Bimboankans avatar
Läste precis att det finns en SatoshiDice sida där dom bedrar folk.

http://www.bitcointrading.com/forum/tips-on-safe-trading/scam-alert-satoshidice-imposter!!!!-make-sure-you-are-on-the-'-com'!/
Citera
2013-03-01, 22:31
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Det här om att man får svar snabbt stämmer inte. Innan fick jag vänta 15 min. Nu har det snart gått en halvtimme utan svar. Jävligt frusterande om man vill sitta och köra flera bets efter varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in