Citat:
Ursprungligen postat av coldasice88
Då jag själv studerat evolutionsbiologi och psykologi på amatörnivå i många år måste jag säga att TS är 100% korrekt. Allt handlar i grund och botten om biologi.
Kvinnan är positiv till invandring just för att det blir mer variation i genpoolen och den svenska kvinnan dras många gånger till invandrare då dom uppvisar typiska "alfa-attribut" som varje man har inom sig men som den svenska mannen blivit hjärntvättad genom åren att inte ta del av.
Dvs social dominans, aggressivitet, se sig själv som bättre än kvinnan etc, alla dessa saker är kvinnan programmerad att dras till då högstatusmän i en primitiv kultur just agerade på det sättet.
Således får man kvinnor som säger sig vilja ha mer invandring för att det är "synd om dom" (en rationalisering, liksom det är "Synd om fångarna så vi knullar dom, han är en fin person innerst inne!!" när det kommer till fängelsekunder) fast det egentliga undermedvetna syftet är variation i genpoolen samt mer konkurrens bland hannar vilket resulterar i att man får ett större utbud att välja mellan, således ökade chanser till bra avkomma.
Rätt ironiskt kan man tycka, då det är kvinnan som är det absolut största offret med tanke på alla gruppvåldtäkter, överfallsvåldtäkter, den generella kvinnosynen på folk vi tar in, etc etc.
Hur som helst, en annan anledning är att kvinnan helt enkelt inte är programmerad att känna någon "revirkänsla" för gruppen i sig, det ENDA en kvinna bryr sig om är att välja vinnaren, thats it, inget mer. Hon bryr sig inte om frihet, hon bryr sig inte om ett "bra samhälle" (av dagliga mått, dvs), ALLT en kvinna bryr sig om är hur hon mår, och hur hon mår är direkt kopplat till vad för sorts män hon kan reproducera med.
Detta är inte en hypotes, detta är tammefan 100% sanning och ALLA som satt sig in i evolutionbiologi kan koppla ihop mönstret och se det SÅ tydligt.
Jag har sett det från andra hållet. Det gäller inte bara invandrare, utan även knarklangare - som jag själv har varit och erfarit detta fenomen från den utgångspunkten också. Så jag
vet. Man tycker ju att en normal ostraffad högskoleutbildad snäll tjej borde ha större respekt mot en sån som mig själv. Men icke. Men de har ju rätt någonstans, så länge de är under mina vingar så är allt tryggt. Men skulle de gå mot mig så kan jag potentiellt gå mycket längre än svensson: utanför deras föreställningsramar - men ändå "vet" de det på någon nivå tror jag. Helt normala tjejer som jag har haft ihop det med har t.ex. bett mig kräva in skulder från personer som har lurat dem. Jag har bara skrattat.
Jag är högutbildad, men drogerna förstörde mitt svensson-liv. Men är på väg tillbaka...