• 1
  • 2
2013-01-10, 10:39
Någon som känner till det här? Jag var ute själv den här kvällen men såg ingeting. Helt sjukt att det pågår sådant här , jävla idiot.

Utländsk härkomst . Vilken skräll

http://www.unt.se/24unt/#category=10...startTime=0m0s
Citera
2013-01-10, 11:03
Medlem
Undra om hon har lärt sig något av det här.
Citera
2013-01-10, 11:05
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Undra om hon har lärt sig något av det här.

Jag åker alltid med ett seriöst taxibolag när jag åker hem , oftast Uppsala Taxi. Skulle aldrig få för mig att åka svarttaxi, betalar hellre mer för att komma hem med livet i behåll
Citera
2013-01-10, 11:08
Medlem
1nsanes avatar
Men de fick man ju lära sig i tidig ålder som tjej att aldrig ta svarttaxi... Tråkigt men risken är ju stor tyvärr.
Citera
2013-01-10, 11:10
Medlem
Alttås det är ju därför man inte ska åka svarttaxi. Kanske om man är ett gubbgäng på 4-5 pers, men inte ensam tjej. Det är ju trots allt mest skumma typer som kör svart:/
Citera
2013-01-10, 11:49
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Jag åker alltid med ett seriöst taxibolag när jag åker hem , oftast Uppsala Taxi. Skulle aldrig få för mig att åka svarttaxi, betalar hellre mer för att komma hem med livet i behåll
Kontrollera noga att det verkligen är en "äkta" taxi bara. Våra nysvenska våldtäktsmän är upfinningsrika.
https://www.flashback.org/t1184939
Citera
2013-01-10, 12:50
Medlem
iamnotsures avatar
Signalement :
30-40 år , utländsk härkomst , kort snaggat hår , utmärkande gröna ögon
Bilen :
Stor mörkfärgad bil , möjligtvis Audi lr Mercedes med en rosa doftgran på backspegeln
Tid och Plats :
5 Januari efter 02.00 Stora Torg , hon kommer från Drottninggatan.
Tid och Plats för våldtäkt :
ca 02.30 Salagatan , Kvarnenhuset i bilen

Från: http://www.unt.se/24unt/#category=10...startTime=0m0s
Senast redigerad av iamnotsure 2013-01-10 kl. 12:52.
Citera
2013-01-10, 12:55
Medlem
4522s avatar
Förstår inte varför polisen inte kör en civil räd mot dessa svarttaxibilar? Det händer ju i var och varannan stad.
Citera
2013-01-10, 13:42
Medlem
Haren8s avatar
Verkar ju vara som att kvinnan själv frågat om shyss och inte tvärtom eller är det jag som missförstått det hela?
Citera
2013-01-10, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haren8
Verkar ju vara som att kvinnan själv frågat om shyss och inte tvärtom eller är det jag som missförstått det hela?

Och?
Så om hon bett och skjuts så är det lika med att hon vill blatte kuk!
Om han frågat så är det våldtäkt!

Är det så du menar?

Citera
2013-01-18, 20:40
Medlem
Dumma, dumma dumskallar! Tänk på att den här tjejen som blivit utsatt kanske sitter och läser på detta forum och känner sig precis lika jäkla dum ni får henne att framstå som. Ni skriver att hon får skylla sig själv, vilket säkert är precis vad hon själv tänker. Ni får det att låta som att hon har bett om det för att hon åkt med en svarttaxi, hur fan tänker ni?!
Det kunde lika gärna varit en chaufför som körde för ett seriöst taxibolag, det kunde ha varit någon som hon åkte buss med, eller någon som gick efter henne när hon skulle hem. Det kunde varit vem och vart fan som helst! Och det ska väl inte ens spela någon roll, för det inte på något sätt hennes fel!

Visst, när jag fick reda på det så var min första reaktion nästan likadan, men tänk efter lite till innan ni yttrar er. Att bli våldtagen är aldrig okej, oavsett vart man är eller hur man beter sig. Man ber aldrig om något sådant. Så snälla människor, visa lite respekt! Visa istället att ni tycker det är rent förjävligt att det ska hända, oavsett vart eller hur.
Citera
2013-01-18, 20:54
Medlem
02-02-2012s avatar
Kan man ens tjäna pengar på att ta en svarttaxi i Uppsala? Stan är väl i storleken av en tändstiksask? Kan inte se att det skall kosta mer än 100 spänn att från en förort till en annan så varför tar man ens svarttaxi? Senast jag tog taxi i stan var det 60 spänn eller något sådant löjligt från centrum till en plats utanför stan, tror att uppstartsavgiften var 30 spänn så ni fattar hur billigt det är att åka. Tråkigt för tjejen men jag förstår inte hur man ens kommer på tanken att ta svarttaxi i Uppsala av alla städer, Västerås är väl en större stad?

Utan att veta något om GM så gissar jag på någon från den östra stranden till svarta havet för där tror jag det finns flest grönögda i hela världen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in