Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-20, 17:23
  #229
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Nu har jag inte ätit en Billys på år och dar, men jag har alltid ätit den med kniv och gaffel. Den är liksom för kladdig och konstig att äta med händerna, skulle kännas fel. Skulle i så fall vara om man är någonstans utan tillgång till bestick. Vanlig pizza brukar jag dock äta med händerna.
Citera
2018-06-04, 13:42
  #230
Medlem
BluePrinces avatar
Det går inte att äta med händerna som en vanlig pizza, alldeles för kladdigt med ost och pålägg som bara rinner av. Vad gillar ni nya Billys-reklamen förresten?
Citera
2018-06-04, 13:48
  #231
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Det går inte att äta med händerna som en vanlig pizza, alldeles för kladdigt med ost och pålägg som bara rinner av. Vad gillar ni nya Billys-reklamen förresten?

Jag tycker att det går utmärkt att käka Billys med händerna, du värmer inte för länge? Eller, det var en dum fråga, du vet ju självklart hur du vill ha det.
Citera
2018-06-04, 13:51
  #232
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Det går inte att äta med händerna som en vanlig pizza, alldeles för kladdigt med ost och pålägg som bara rinner av. Vad gillar ni nya Billys-reklamen förresten?
Är den nya reklamen rolig eller vadå?
Citera
2018-06-04, 16:38
  #233
Medlem
ace_secs avatar
Någon som provat den nya med bearnaise?
Citera
2018-06-04, 16:46
  #234
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltpojk96
Jag hade en diskussion med högt uppsatta person som jobbar på Billys Panpizza och dem trodde på fullt allvar att större delen av deras kunder äter pizzan med händerna, vilket jag starkt tvivlar på. Det jag vill få reda på av er är om ni äter pizzan med bestick eller händerna, och varför ni föredrar det ena eller det andra?

Billys Panpizza äts med bestick.
Skaka ur den heta pizzan på en tallrik och ät med bestick.
Jag skulle vilja se den som tar en flottig och het Billys med fingrarna.
Förmågan att hantera verktyg är en av de stora sakerna som skiljer oss ifrån mer ”primitiva” arter.
Citera
2018-06-07, 05:04
  #235
Medlem
EdonkeySfinxs avatar
Man äter den med handen på så sätt att man klipper upp ena långsidan. Mikrar de 2 minuterna. Lägger på diskbänken för avsvalning till handtemperatur. Tar upp den och häller ur eventuell kondens samt äter den direkt ur påsen.
Fordras en viss teknik med utmatningen men det ger sig efter några gånger.
Citera
2018-10-01, 22:58
  #236
Medlem
Ockles avatar
Så vad tycker folket om den nya? Mac And Cheese... Mycket interessant smak med pasta på en billys
Citera
2018-10-02, 00:25
  #237
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluePrince
Det går inte att äta med händerna som en vanlig pizza, alldeles för kladdigt med ost och pålägg som bara rinner av. Vad gillar ni nya Billys-reklamen förresten?

Det går visst, beror helt på hur du värmer den.
I micron blir den ju oftast lite sladdrigare i konsistensen och då är det såklart lättare att äta med bestick. Men gör du den i ugnen blir botten fast och frasig, då är det inga problem.
Citera
2018-10-05, 00:07
  #238
Medlem
PaperHouses avatar
bestick, har väl hänt att jag äter med händerna men då har det varit pga att jag inte haft tillgång till bestick.
Citera
2018-10-05, 17:18
  #239
Medlem
Expohunters avatar
Allt handlar om hur och när konsumenten förtär den. Billys är främst framtagen för att en t.ex. byggjobbare ska kunna få i sig något fort, precis som en Gorbys. Det är otroligt sorgligt om folk faktiskt kommer hem på kvällen efter jobbet och inte kan laga eller äta något vettigare än en Billys.

Vissa undantagsfall kan göras och tillåtas.
Citera
2018-10-13, 21:09
  #240
Medlem
FuriousRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
Så vad tycker folket om den nya? Mac And Cheese... Mycket interessant smak med pasta på en billys

All billys är skräp.
Bättre att köpa en fralla, skära upp den, spruta lite ketchup på, och sedan slänga på 4 skivor färdigskivad prälle-ost och mikra 46 minuter, så har du en billigare billys.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback