2005-05-01, 19:42
Medlem
mushys avatar
Jag tittade lite p min host medecin som jag har ligger hemma...och dr str det kan orsaka hallucinationer... s jag funderar p om man kanske kunde ta en rejl dos av den och kanske f hallucinationer??

den heter fr vrigt Mollipect
Citera
2005-05-01, 19:57
Medlem
TomiXs avatar
Nej det kan den inte. Den innehller efedrin och bromhexidin, dessa tv r inte srskilt bra som rekreationella droger. Om du dricker mkt blir du kanske lite "speedad" eller s fr du den trevliga hjrtklappningen.
Citera
2005-05-01, 22:48
Bannlyst
brukar inte snn innehlla massa annat skit ocks som gr det farligt att ta fr mycke?
Citera
2005-05-01, 23:16
Medlem
mushys avatar
Jag hrde att p den gamla goda tiden s knarkade mnga p host medecin...nt rus mste man ju f..eller r den indigriensen bortagen?
Citera
2005-05-01, 23:22
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
Jag hrde att p den gamla goda tiden s knarkade mnga p host medecin...nt rus mste man ju f..eller r den indigriensen bortagen?

Det r hostmediciner som innehller DXM du tnker p, dessa marknadsfrs vad jag vet inte i Sverige. Men visst DXM kan du f ett rus p. Men som sagt Mollipect innehller inte DXM.
Citera
2005-05-01, 23:25
Medlem
mushys avatar
aj skete hoppades p att kanske kunna trippa lite i natt..
Growboxen kommer ju inte frenst om 2 veckor (om den inte blir stoppad i tullen) man brgar ju bli JVLIGT sugen
Citera
2005-05-02, 00:34
Medlem
supahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
Growboxen kommer ju inte frenst om 2 veckor (om den inte blir stoppad i tullen) man brgar ju bli JVLIGT sugen

Och du berttar det dr.. varfr ?
Citera
2005-05-02, 07:32
Medlem
mushys avatar
i dunno
utrkad???
Citera
2005-05-02, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supah