2013-01-09, 23:14
Bannlyst
Den senaste tiden har precis allt gått åt helvete för mig. Men det lustiga är nu att jag knappt bryr mig. Jag känner mig inte nedstämd och det förvånar mig. Känner bara likgiltighet inför allting.

Självklart önskar jag att det vore bättre men jag orkar helt enkelt inte bry mig för jag vet att det inte tjänar någonting till. Det går bara åt helvete i alla fall så varför bry sig. Och även innan allt började gå riktigt åt helvete så var jag ändå nere hela tiden.

Ska jag tolka detta som att jag faktiskt börjar må bättre eller vara orolig för att jag på riktigt kommer må väldigt snart?
Citera
2013-01-09, 23:27
Medlem
BaLLs avatar
Vad är det so gått tokigt för dig då?
Citera
2013-01-10, 00:06
Medlem
cagivas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Den senaste tiden har precis allt gått åt helvete för mig. Men det lustiga är nu att jag knappt bryr mig. Jag känner mig inte nedstämd och det förvånar mig. Känner bara likgiltighet inför allting.

Självklart önskar jag att det vore bättre men jag orkar helt enkelt inte bry mig för jag vet att det inte tjänar någonting till. Det går bara åt helvete i alla fall så varför bry sig. Och även innan allt började gå riktigt åt helvete så var jag ändå nere hela tiden.

Ska jag tolka detta som att jag faktiskt börjar må bättre eller vara orolig för att jag på riktigt kommer må väldigt snart?
Det låter som att du är deprimerad.
Citera
2013-01-10, 00:33
Medlem
1c9r5s avatar
Håller med ovanstående. Det är rätt farligt att vara likgiltig, oftast säger man ju att det är "farligare" än att känna.. hm.

Ibland kan man ju vara så att man inte bryr sig, jag kan vara sån, mot "vanliga problem". Men mot annat känner jag. Och även såna saker med såklart, men ibland kan jag känna att jag bryr mig för lite.
Citera
2013-01-10, 00:53
Medlem
Presentpappers avatar
Har också en tendens att kunna vara lite för likgiltig mot känslor jag borde känna mer för. Har blivit bättre sedan några år tillbaka dock.
Citera
2013-01-10, 01:46
Medlem
Att vara likgiltig innebär ju att du inte ar tag i dina problem. Då är risken att du lever flera år i något sorts vakuum...så har jag iaf levt (fortfarande faktiskt )
Nej men allvarligt, sök hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in