2005-06-05, 13:36
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MastaH666
Fyfan vilken gåva att födas med att inte bli bakis

Det hinner ifatt en förr eller senare.
2005-06-05, 15:36
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitman
Tackar för tipset. Ska komma ihåg det nästa gång jag fyllnar till

Kan ju tillägga fet mat, det är inte för inte man blir "fyllehungrig".
2005-06-08, 00:14
Medlem
AlleyCats avatar
Instämmer med resten av pöbeln. Innan 25 kunde man toksupa flera dagar på raken med obefintlig sömn och ändå knata upp till jobbet dagen efter. Nuförtiden är man glad att man överhuvudtaget vaknar...
2005-06-08, 00:18
Medlem
AlleyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Du skulle haft multivitamin + mineraler också, det hjälper i en kombination av vatten och salt.

Testa vätskeersättningen "Resorb". Ett litet kul piller som löses i vatten, finns att köpa på apoteket. Fungerar bättre än de klassiska knepen som buljong, kaffe eller "tomatjuice-salt-tabasco-drink"!
2005-06-08, 00:35
Medlem
Jag blev bakis första gången vid 22 års ålder..så förlita dig inte på dina supergener riktigt än
2005-06-08, 00:38
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Jag började inte bli bakis förens jag var 18. Innan det kunde jag dricka hur mycket som helst, och mådde som vanligt dagen efter. Numera blir jag väldigt bakis när jag festat

Jag har samma erfarenhet som du, men vem fan ger sig? Det måste gå att öka toleransen.
2005-06-08, 02:10
Medlem
Usch för er sort - finns inget värre!

Hade en tillställning här för någon månad sedan, då en av mina polare mer eller mindre svepte en flaska Farbror Absolut, för att sedan somna i min soffa runt 2-tiden. Själv tog jag det lugnare, med ett par öl och nån snaps, inte alls lika mycket som han i varje fall.

07.00 är det liktförbannat han som väcker mig, och undrar om vi ska käka frukost. Inte fan ville jag det. Jag ville dö. Han ville dansa.

Usch vilken skillnad! Fy för ert släkte!
2005-06-08, 14:41
Medlem
Emirens avatar
Brukar inte bli bakfull annars, men jävlar vad tokigt det kan gå om man dricker mycket rödvin! Bakfyllan sitter i nu, trots att jag hällde i mig det sista igår kl. 19. Jag mår skit och spydde nästan upp frukosten.
2005-06-11, 23:52
Medlem
pipparns avatar
Jag är också en av de få som blir bakis. Betyder inte att jag dricker tills jag stupar varje helg heller.
2005-06-12, 00:17
Medlem
comendantes avatar
Blir inte helle bakis, jag är å andra sidan bara 16 å dricker väldigt sällan, å kanske inte alltid så värst mycket heller så jag kanske kan få baksmälla ändå
2005-06-12, 03:03
Medlem
Megadeths avatar
det är ju så att man börjar i division 6 och får börja jobba sig upp. när man e 15 vart man väll knall på några stark bira!?. och 15 år senare och några serier högre upp i spelsystemet så har man ökat sin konsumtion till 1 karta 50cl's bira varje gång man ska fyllna till. och då mina herrar så kommer också bakfyllan kan jag lova.
2005-06-12, 20:30
Medlem
Liten_smurfs avatar
Min pojkvän möjligtvis. Han blir aldrig bakis. Han kanske kännt av han har druckit men aldrig hört han klaga på att han mår illa eller har ont i huvudet. En gång precis innan han skulle ta studenten och det var några i han klass som festade så hade han druckit sig packad så han spytt (har han aldrig gjort innan) han slog bla i huvudet i nåt så det tjongade om det utan att märka av det. Dagen efter som var en skoldag trodde att han skulle vara så gott som död men han kom där och mådde bra som han brukar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in