Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Om du inte vill köra Snow Leopard så skulle du ju kunna köra XP genom virtualisering genom t.ex VMware. Iallafall om du har en okej mängd RAM, säg 4GB. 2GB funkar nog, men kan bli lite snävt. Fördelen är att du slipper uppdatera OS X, nackdelen är att det är segt om du har lite RAM och lär ta ganska mycket längre tid att starta än att bara starta iTunes i sig.
Edit: Är det din iBook som du nämner i din signatur som du vill använda till att synka telefonen med? I sådana fall tror jag virtualisering är ganska uteslutet om du bara har 256MB RAM. Varför synkar du inte bara din iPhone med din ThinkPad eller Mac Pro? Jag menar, vad kan du ha att synka på en 32GB hårddisk?

Borde man inte kunna låta bli att använda iTunes helt?
Med en "vanlig" mobil så kan man ju enkelt lura Macen att det är ett USB-minne och föra över film och musik den vägen.
De bra datorerna är inte mina, utan min arbetsutrustning.
iBooken tror att iPhone är en kamera och importerar bilder till iPhoto.
Har en extra MacBook som inte är min men som bor här just nu, dock kör den också 10.5.8
Minns att vi installerade Windows XP SP3 på den med VirtualBox och det fungerade när det fanns ett behov av "Internet Explorer" men det var omöjligt att få DVD-läsaren eller något av USB-portarna att bli synliga i Windows fönstret. (kaka på kaka)