Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Bäst dans för tillfället är Tauren females, det brukade vara gnome males/females men när dom ändra den i betan så vart den så tråkig.
Bland det viktigaste att veta när du väljer ras.
En annan överlägsen fördel med tauren females är det faktum att endast de, allena, kan ha ett komönster som hud. Ruskigt tufft. Det + dansen = överlägset. Ja, jag är tauren female. Otippat, va?
Vad det gäller serverval så beror det ju på. Känner du folk som spelar sedan innan så kan det ju vara trevligt att köra på deras server, om du nu vill spela tillsammans/mot dem.
Jag var i valet mellan Skullcrusher och Spinebreaker, men eftersom det senare valet är översvämmat av spanjorer så valde jag det första. Ett val jag inte ångrat det minsta. Riktigt trevlig server generellt. Jag valde att inte börja spela när spelet gick retail, men för två veckor sedan tog jag mitt förnuft till fånga och började likförbannat. Det enda som känns lite illa är att polarna tagit 60 för längesedan, men å andra sidan är det inte helt fel att bli powerlevlad. Det är ju trevligt att man hamnat på vinnarsidan, i och med att Last Resort totalt dominerar servern. Grattis, Salorm.
/DrLove