2005-05-03, 13:41
Medlem
Psydexs avatar
grymt bra val

/ Psydex
2005-05-03, 23:43
Medlem
P.Gs avatar
Den populäraste servern för svenskar är nog Stormscale. Sen på Shattered Hand har en och en annan svenne hittat också Själv kör jag på Bloodscalp, är lite mixat där men många öststatare. Spelar nog ingen större roll vilken server man väljer, se bara till att ta en där man spelar PVP och där det finns mycket folk.
2005-05-03, 23:44
Medlem
LadyTieras avatar
Jag kan säga redan nu att jag vill ha en server där det är FÅ spanjacker, jag verkligen avskyr det spelarsläktet sedan min tibia tid.
2005-05-04, 00:32
Medlem
Daggerspine är en trevlig server med många seriösa spelare
2005-05-04, 01:05
Medlem
fnuskes avatar
Inte Horde på stormscale tack, den mest obalanserade engelska EU pvp servern populationsmässigt till Hordes fördel här.
2005-05-04, 01:17
Bannlyst
Var det inte det här spelet som Sverker Olofsson tog upp i Plus för någon vecka sedan om att det var rena rama mumbojumbot? De ljög om den tillåtna åldern på förpackningen och dessutom var man tvungen att betala för att få spela det, trots att man har köpt spelet.

Nej sån här skit ska bojkottas!
2005-05-04, 01:17
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Var det inte det här spelet som Sverker Olofsson tog upp i Plus för någon vecka sedan om att det var rena rama mumbojumbot? De ljög om den tillåtna åldern på förpackningen och dessutom var man tvungen att betala för att få spela det, trots att man har köpt spelet.

Nej sån här skit ska bojkottas!

hehehehe

sarkasm på hög nivå
2005-05-04, 07:42
Medlem
Salorms avatar
Gillar du inte spanjorer ska du inte borja spela pa Agamaggan eller Sp(a)inebreaker.
Burning Legion ar mest polacker vad jag forstatt, men overlag ar det sjukligt mycket svenskar pa varenda server.
Arligt talat sa kanns det lite som svenskar dominerar WoW i antal spelare.
2005-05-04, 09:25
Medlem
Psydexs avatar
Har inte sett till någon spanjor på Arathor, dock två italianos

/ Psydex
2005-05-04, 09:41
Medlem
linuxs avatar
Ett gott råd är att ta en relativt nystartad server. Om man vill slippa köer och sånt. Men det är oftast på kvällen. Iof kan det vara roligt att joina en server där folk här kör.
2005-05-04, 10:24
Bannlyst
Min 10-dagars trial tog slut idag, så jag gav bort en förmögenhet till alla som var i närheten av mig! Gissa om jag var populär! Till topic, jag testade i princip alla raser. Och fastnade faktist på Gnome, riktigt roliga att spela med. Kanske lite väl mycket gullligt sockersött fjant stundtals men tycker dom var sköna iaf. LadyTiera ska du inte lira Night Elf då? Verkar ju passa in på dig...+ att dom har stora tuttar som du önskade! :P
2005-05-04, 11:39
Medlem
Psydexs avatar
Det e ju Horde som äger dock, inga undantag, att vara ond stärker en

/ Psydex

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här