2005-05-01, 16:22
Bannlyst
Hej alla.Har inte lyckats hitta nånting när jag sökt.Har alltid undrat en sak ni som är moderatorer känner ni varandra irl.Hur många mods finns det egentligen här på fb verkar vara jättemånga.Har inte varit här så länge men hursomhelst verkar detta vara ett trevligt forum med många användare och en del roliga debatter.Vet inte om jag är ensam om att inte kunna bevaka varje forum det är ju så enormt stort svårt a hålla reda på alla topics man svarar i

Mvh/AnonymAnvändare
Citera
2005-05-01, 16:31
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Det finns i dagsläget 47 mods om jag inte räknat fel, se http://forum.flashback.info/scandinavia/showgroups.php?

Jag känner ingen av dessa irl, ej heller någon i administrationen.
Citera
2005-05-01, 16:42
Moderator
Ruskigbusss avatar
Jag har träffat några någon gång, men innan jag blev moderator kände jag inte en enda. Eftersom vi är - liksom användarna - spridda över hela Sverige, så är det sällan så att vi ens träffas.
Citera
2005-05-01, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Det finns i dagsläget 47 mods om jag inte räknat fel, se http://forum.flashback.info/scandinavia/showgroups.php?

Jag känner ingen av dessa irl, ej heller någon i administrationen.
Okej tack för länken visste inte att det fanns en sånn användargrupp

Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jag har träffat några någon gång, men innan jag blev moderator kände jag inte en enda. Eftersom vi är - liksom användarna - spridda över hela Sverige, så är det sällan så att vi ens träffas.
Okej men ni måste väl ha nått privat forum som användarna inte ser.Där ni som är moderatorer kan prata med varandra .Ska tilläggas att jag själv är moderator på ett annat mindre forum och där har vi ett privat forum som inte användarna ser som vi kan prata om lite allt möjligt fester,träffar,varningar till användare osv.Bara nyfiken på hur ni har det

Mvh
Citera
2005-05-01, 16:54
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss

men är det inte så att alla mods har fått en liten pin/slipsnål att ha i kavajen?
sen har vi ju det där med den hemliga hälsningen...
Citera
2005-05-01, 16:58
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Okej tack för länken visste inte att det fanns en sånn användargrupp

Okej men ni måste väl ha nått privat forum som användarna inte ser.Där ni som är moderatorer kan prata med varandra .Ska tilläggas att jag själv är moderator på ett annat mindre forum och där har vi ett privat forum som inte användarna ser som vi kan prata om lite allt möjligt fester,träffar,varningar till användare osv.Bara nyfiken på hur ni har det

Mvh
ja vi har ett dolt forum, det heter outlaw, där pratar vi regeltolkningar, röstar om varningar/bannlysningar osv.
Citera
2005-05-01, 16:59
Medlem
felpost..
Citera
2005-05-01, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
ja vi har ett dolt forum, det heter outlaw, där pratar vi regeltolkningar, röstar om varningar/bannlysningar osv.
Jaha ok men det där med varningar bannlysningar visas väl ett offentligt eller har jag fel ?

Mvh
Citera
2005-05-01, 17:00
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymAnvändare
Jaha ok men det där med varningar bannlysningar visas väl ett offentligt eller har jag fel ?

Mvh
vi diskuterar och röstar om dessa privat och sedan offentligörs det
Citera
2005-05-01, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
vi diskuterar och röstar om dessa privat och sedan offentligörs det
Okej då vet jag.Måste säga att du var då mig rejält snabb på att svara hehe

Mvh
Citera
2005-05-01, 17:03