2013-01-08, 12:02
Medlem
Någon som vet någon bra sida där man kan låna pengar på minst 25.000 kronor pratar vi om, aldrig varit straffad eller några som helst skulder osv.

Väldigt tacksam för bra och riktiga svar!
Citera
2013-01-08, 12:18
Medlem
EckiEckis avatar
Din bank?

(Du skriver inget om vad du har för inkomst/Arbetsförhållande och liknande så det blir lite svårt att ge råd.)
Citera
2013-01-08, 12:21
Medlem
Vill inte låna via min bank andra alternativ?

Här pensionär, får ut 14000 tusen ungefär i månaden osv ge mig alla möjliga alternativ
Citera
2013-01-09, 13:45
Medlem
DoobaTroopas avatar
Googla snabblån.
Citera
2013-01-09, 14:56
Medlem
Om du nu har en bra anledning att låna ta för guds skull inte ett sånt där lån som beviljas på telefon, snacka med din bank så du åtminstone får en ränta som inte kommer med hängsnara som accessoar. Om du nu ens ska ha ett lån dvs.
Citera
2013-01-09, 19:46
Medlem
Blocket.ses avatar
Jag tycker att det är jättebra att dom har samlat så många långivare, och information på en och samma sida..

Man kan ta 5 olika lån, på 5000kr vardera om man vill.

http://www.xn--lnforum-exa.se/f2/pri...-snabblan-t30/
Citera
2015-11-30, 19:45
Medlem
Jag va tvungen o ta snabblån för ett tag sedan då jag vakna upp efter en kolosalt jävla sjuk festkväll på en festival då jag bränt allt o inte kuned komma hem, Kolla på www.Enkeltlån.se där hitta jag snabblån som va gratis första gången iaf, så kosta mig ingenting :P
Citera
2015-12-01, 05:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av krudda
Jag va tvungen o ta snabblån för ett tag sedan då jag vakna upp efter en kolosalt jävla sjuk festkväll på en festival då jag bränt allt o inte kuned komma hem, Kolla på www.Enkeltlån.se där hitta jag snabblån som va gratis första gången iaf, så kosta mig ingenting :P
nej det var ju gratis o bränna alla pengarna på festivalen istället för o betala räkningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in