Kör på det du skrev. Du är mannen, du bestämmer vad du vill göra. Det där lät riktigt bra och hon kommer absolut inte tycka det är knas. MEN innan du måste SE henne och hångla lite lätt innan du sätter på ögonbindel, tror faktiskt hon vill se dig med egna ögon då ni inte setts på två veckor lixom. Men börja hångla med henne och sen stanna upp å gör det du skrev så kommer det bli AWSOME. Hon kommer inte kunna säga nej.
Tack för tipset Vet inte hur jag gör om jag ska göra det du säger att hångla lite lätt först. Kanske blir mer spännande ändå om man tar på ögonbindan direkt. Hon får ju se mig senare, hon ska ju ändå sova över så hon får se mig en massa sen.
Nu har jag iallafall köpt ögonbindel och massageolja. Nu finns det ingen återvändo! Hoppas hon tar allt positivt, skulle vara så tråkigt annars. Usch, kan tänka mig pinsamheten om hon inte alls tycker om det.
Jag rekommenderar att du runkar innan så du håller längre när ni väl har sex? Du vill väl inte komma jättesnabbt första gången ni har sex bara för du hållt dig i 2v nu?
Jag rekommenderar att du runkar innan så du håller längre när ni väl har sex? Du vill väl inte komma jättesnabbt första gången ni har sex bara för du hållt dig i 2v nu?
Vad spelar det för roll när han ska fokusera på henne o låta henne komma först? Det verkar ju vara just för henne den här gången, så om hon är klar, o han kan skynda sig så verkar väl det bättre.
Jag brukar vara bra på att hålla mig. Kan hålla mig i 2 timmar om det vore så. Det är endast när jag spänner pc muskeln som jag kommer snabbt. Jag har haft uppehåll med runkandet i 2v nu endast för att uppleva skönare sex (vilket jag tror jag lär göra än när man runkar dagligen)
Jag brukar vara bra på att hålla mig. Kan hålla mig i 2 timmar om det vore så. Det är endast när jag spänner pc muskeln som jag kommer snabbt. Jag har haft uppehåll med runkandet i 2v nu endast för att uppleva skönare sex (vilket jag tror jag lär göra än när man runkar dagligen)
Vad spelar det för roll när han ska fokusera på henne o låta henne komma först? Det verkar ju vara just för henne den här gången, så om hon är klar, o han kan skynda sig så verkar väl det bättre.
Jo, men det är skönt med vaginalt samlag också? Vi tjejer njuter av det med serrö!
Hade det varit jag hade jag uppskattat lite gos och kyssar först. Kanske ta en dusch tillsammans och sedan lägga sig i sängen. Tänd lite ljus också.
Det låter som en jättefin idé.
En dusch tillsammans gos och kyssar. Det är efter allting är över då båda lär vara väldigt svettiga.
Tack för tipset. Mina doftljus kommer vara tända innan hon plingar på dörren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!