• 1
  • 2
2013-01-08, 02:15
Medlem
Hej, nu är det så att jag har fått jobb och jag måste göra en hälsokontroll där jag gör drogtest blandannat, saken är den att jag har skärt mig på en av armarna och nu undrar jag hur jag kan dölja detta?

Måste jag ta av mig tröjan under detta test eller hur funkar det? Jag vill inte att någon ska se, snälla svara och berätta hur dem går till.

Vänligen,
Citera
2013-01-08, 02:19
Medlem
Elementarts avatar
Om du har en stor t-shirt på dig så borde det väl dölja armarna ganska bra. Om de kommer ska mäta ditt blodtryck så kommer de väl kavla upp ärmen på dig men försök vinkla armen då så att ärren inte syns.
Citera
2013-01-08, 02:20
Gissningsvis, om de nu måste kolla någonting, så kan de kolla detta innanför tröjan, alternativt om du håller upp tröjan lite.

Om situationen uppstår och du insisterar så tror jag att du klarar dig undan.
Citera
Medlem
Loliizhs avatar
Sätt bandage & säg att du gjort något annat? Eller ett jätte plåster

Eller helt enkelt, sluta skära dig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Om du har en stor t-shirt på dig så borde det väl dölja armarna ganska bra. Om de kommer ska mäta ditt blodtryck så kommer de väl kavla upp ärmen på dig men försök vinkla armen då så att ärren inte syns.
Skärsåren är på underarmen så det är ingen tröja som döljer dom sålänge den inte är långärmad
Citera
2013-01-08, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Njut
Gissningsvis, om de nu måste kolla någonting, så kan de kolla detta innanför tröjan, alternativt om du håller upp tröjan lite.

Om situationen uppstår och du insisterar så tror jag att du klarar dig undan.
Tror du? Kan man säga att man har typ fått utslag eller något eller det vill dom också kolla, såklart? Fan.
Citera
2013-01-08, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loliizh
Sätt bandage & säg att du gjort något annat? Eller ett jätte plåster

Eller helt enkelt, sluta skära dig!
Bandage hade varit smart, synd att man inte har ett
Citera
2013-01-08, 02:23
Medlem
Sweegones avatar
Tror att de på apoteket har en "stift" för att täcka bl.a. Acne på ansiktet med, liknar läpp-cerat, kanske inte kan ta bort allt som om där inte har funnits några skärsår, men det kanske döljer tillräckligt bra ändå, prova med det.
Citera
2013-01-08, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pupprincess
Skärsåren är på underarmen så det är ingen tröja som döljer dom sålänge den inte är långärmad

Ta en långärmad tröja isåfall. och andra sidan, så har ju inte dom med att göra om du skär dig i armarna, ser dom skärsåren så kommer dom säkert bara fråga hur du mår helt allmänt och om du behöver prata med någon.
Säg att du går till kyrkan varje vecka och där har du regelbunden kontakt med prällen! inget att oroa sig för!
Citera
2013-01-08, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweegone
Tror att de på apoteket har en "stift" för att täcka bl.a. Acne på ansiktet med, liknar läpp-cerat, kanske inte kan ta bort allt som om där inte har funnits några skärsår, men det kanske döljer tillräckligt bra ändå, prova med det.
Hinner inte gå och köpa något sådant. Men tack för tipset, kan jag andvända när jag är runt mina polare
Citera
2013-01-08, 02:25
Medlem
Vad händer om dom skulle märka dom?
Citera
2013-01-08, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pupprincess
Vad händer om dom skulle märka dom?

Vad tror du? jag tror att dom lämnar dig till polisen direkt! ring dig sjuk!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in