2013-01-08, 00:40
Medlem
Bobby Knights avatar
Hade en diskussion med en som påstår sig ha ofrivilligt i Thailand fått i sig något som givit hallucinatoriska effekter av typen "jag är jesus" i en månad...

Vilken är den mer rimliga förklaringen?
Citera
2013-01-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight
Hade en diskussion med en som påstår sig ha ofrivilligt i Thailand fått i sig något som givit hallucinatoriska effekter av typen "jag är jesus" i en månad...

psykos är väll en rimlig förklaring.
din kompis är antigen mytoman eller psykopat
Citera
2013-01-08, 01:01
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Knight

Ja, psykos eller troll.
Inget kan väl stanna kvar i kroppen så länge, åtminstone så du håller dig påverkad.. eller?
Citera
2013-01-08, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Ja, psykos eller troll.
Inget kan väl stanna kvar i kroppen så länge, åtminstone så du håller dig påverkad.. eller?

Noo..fanns de en drog du var påverkad i en månad utav skulle världen se helt annorlunda ut.
Citera
2013-01-08, 02:50
Medlem
JagVanns avatar
Skulle väl kunna vara det som witch doctors ger sina zombies, blås fisk, extremt starkt gift och dessutom dödligt i för hög dos. Tror dock inte detta förekommer i Thailand men men, vad vet jag.
Citera
2013-01-08, 05:37
Medlem
undervattenfisks avatar
Som så många andra innan mig sagt men jag säger det igen; PSYKOS.

Rökte han Ya-ba eller chrystal-meth där nere innen han åkte hem kan tänkas? även en drogutlöst psykos kan ju vara bestående över en tid. (vet inte hur lång tid det skall gå och vilka kriterium som finns för just pskos faktiskt även om jag själv varit diagnostiserad för det och då hade jag tvångsvård i strax över 2 veckor innan den avbröts och jag lyckades skriva ut mig själv, var inte helt fräsch då egentligen men var så pass att jag kunde tala mig ur situationen att bli fortstatt satt på tvång.

Som sagt, sök hjälp på psyk om du nu inte är ett hårigt liten varelse som i folkmun kallas "Troll"

BTW, dokumentärtips:
Cult Leader Thinks He's Jesus (Documentary Exclusive)
http://www.youtube.com/watch?v=W2Cv5hZfOmk
Citera
2013-01-08, 09:35
Medlem
Bogdanoffs avatar
Schopolamine skall man tydligen kunna vara påverkad av i över tio dagar om man tar en extrem dos.

http://www.youtube.com/watch?v=ToQ8PWYnu04

Edit: Langaren i dokumentären trippade i 17 dagar på en stor dos en gång.
Senast redigerad av Bogdanoff 2013-01-08 kl. 09:44.
Citera
2013-01-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Schopolamine skall man tydligen kunna vara påverkad av i över tio dagar om man tar en extrem dos.

http://www.youtube.com/watch?v=ToQ8PWYnu04

Edit: Langaren i dokumentären trippade i 17 dagar på en stor dos en gång.

Han måste iståfall fyllt på med mer under tiden han trippat utan att han kommer ihåg det.
Schopolamine är typ världens svåraste drog att dosera + att den används i andra syften, inget man vill trippa på då man inte kommer ihåg mycket.
Citera
2013-01-08, 19:52
Medlem
uuy1851s avatar
Jerusalem syndromet?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jerusalemsyndromet
Citera
2013-01-08, 21:53
Medlem
har hört om folk som tagit änglatrumpet och fått hallucinationer 2-3 veckor. Kanske nått sånt men antagligen psykos.
Citera
2013-01-08, 23:49
Medlem
Mr_HiLfEs avatar
Det kommer att komma Suboxone som fungerar som P-Stavar gör. Vet inte om dom skickat ut den på test ännu. Men vad jag vet är att dom börjat forska om det, och den ska tydligen vara i 30 dagar vad jag hört.
Citera
2013-01-09, 00:57
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_HiLfE
Det kommer att komma Suboxone som fungerar som P-Stavar gör. Vet inte om dom skickat ut den på test ännu. Men vad jag vet är att dom börjat forska om det, och den ska tydligen vara i 30 dagar vad jag hört.

Jag lovar, så fort ett buprenorfin-implantat börjar användas inom sjukvården i Sverige , kommer det startas massor av trådar om hur man enklast opererar ut sin stav på egen hand, för att injicera/snorta den rena substansen. På med ett EMLA plåster, fram med skalpellen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in