Gör du helt rätt i, köpte själv DVD:n direkt efter att jag hade sett den! Tror att det finns fler än jag som kan intyga att det är en toppenfilm!
Citat:
Ursprungligen postat av BillTheButcher
Även jag köpte den på DVD, förvånansvärt bra film faktiskt.
Jag såg filmen i fredags efter era ord. Jag vart inte besviken direkt. Riktigt bra film. Älskade dialogerna i filmen, dom var fina och kändes äkta. Tempot i filmen var något som också utmärkte sig hos mig.
Smart och smått obehaglig film.
Jag såg filmen i fredags efter era ord. Jag vart inte besviken direkt. Riktigt bra film. Älskade dialogerna i filmen, dom var fina och kändes äkta. Tempot i filmen var något som också utmärkte sig hos mig.
Smart och smått obehaglig film.
DVDn kommer nog hamna i min hylla snart också.
Hearts of America är också bra och obehaglig, bygger löst på Columbinemassakern.
Hade ett smärre Bollathon efter att ha läst lite i tråden. Det vart:
The Final Storm - börjar rätt bra, ca 10-15 senare är den urtråkig, det enda positiva är att
Luke Perry dör i slutet.Något man längtat efter i så många år
4/10
Stoic - mycket bra film med enkelt (nästan överdrivet simpelt) upplägg, men aningen för uselt skådespeleri för att det ska bli riktigt bra. Edward "T2" Furlong ser ut som ett drunknat lik: blek och uppsvälld ut. 6/10
Heart of America - kunde ha varit bra, men samhällskritiken försvinner helt pga katastrofala skådespelarinsatser/regin. Det är bara Brendan Fletcher som levererar. Kul iaf att se den "heta" bruden från The Running Man iaf 4/10
Sanctimony - en del American Psycho, en del Se7en och massa delar uselhet som får amatörteater att verka bra. 2/10
Men lilla Uwe gör överlag rätt underhållande filmer, en hel del dåliga ja, men ändå underhållande. Postal, Seed och Rampage var riktigt bra på de flesta sätt. Blubberella var kul som fasiken, men enbart iom att man hade sett Bloodrayne: The Third Reich - något som man annars hade ångrat enormt. Tror jag sammanlagt sett 18 filmer på hans producentlista på IMDB och jag kommer garanterat fortsätta se filmer han gör. Han blir bara bättre och bättre - något man inte kan säga om t.ex. Ulli Lommel som han har jämförts med. Go Boll!
Du har inte hunnit se den än? Tycker faktiskt att Uwe Boll ryckt upp sig och gjort några sjysta filmer, och denna verkar vara rätt bra!
Nej, inte ännu och har varit borta sedan klockan tio i morse så har inte hunnit att se någon film, men denna väntar hemma på hårddisken. Den här filmen verkar vara minst lika bra som de flesta av hans tidigare, med skitig samhällskritik och Edward Furlong i en roll igen!
Nej, inte ännu och har varit borta sedan klockan tio i morse så har inte hunnit att se någon film, men denna väntar hemma på hårddisken. Den här filmen verkar vara minst lika bra som de flesta av hans tidigare, med skitig samhällskritik och Edward Furlong i en roll igen!
Keith David är ju även han med, så får hoppas dom får mycket screentime! Kom gärna med ett omdöme när du sett den!
Keith David är ju även han med, så får hoppas dom får mycket screentime! Kom gärna med ett omdöme när du sett den!
Ja och även Michael Paré är ju med i denna också, som vanligt då det kommer till Boll's filmer. Om jag orkar så ska jag se den i natt, annars återkommer jag med ett omdöme i morgon!