2013-05-12, 22:13
Medlem
Wueterichs avatar
Helt ok, påminner om Rampage med en fortf aktuell bakgrund (finanskrisen).
Citera
2013-05-12, 22:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wueterich
Helt ok, påminner om Rampage med en fortf aktuell bakgrund (finanskrisen).

Ja, lite likheter med Rampage hade den!
Citera
2013-05-26, 05:46
Medlem
sjpatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Boll har en ny film ute!

http://www.imdb.com/title/tt2368553/?ref_=fn_al_tt_1

Har sett den och om vi nämner kvaliteten på hans filmer så är den definitivt i topp med Rampage från 2009. De bästa filmerna han har gjort enligt mig.
Citera
2013-05-26, 11:54
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjpatrik
Har sett den och om vi nämner kvaliteten på hans filmer så är den definitivt i topp med Rampage från 2009. De bästa filmerna han har gjort enligt mig.

Ja, den var väldigt bra tycker jag också!
Citera
2013-05-26, 17:06
Medlem
trivaws avatar
Han har gjort mycket kass film exempelvis Alone in the dark som fick väldigt väldigt dåligt kritik av kritiker. Tyckte den va kass det jag sett i den.

Konstigt dock att han får med kända skådisar i sina filmer, tex så var Christian Slater och Stephen Dorff med i Alone in the dark.
Han har ju sagt en del dumma saker till folk också.

House of dead fick förövrigt väldigt dåligt kritik precis som nästan alla hans andra filmer.
Senast redigerad av trivaw 2013-05-26 kl. 17:10.
Citera
2013-05-26, 17:15
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trivaw
Han har gjort mycket kass film exempelvis Alone in the dark som fick väldigt väldigt dåligt kritik av kritiker. Tyckte den va kass det jag sett i den.

House of dead fick förövrigt väldigt dåligt kritik precis som nästan alla hans andra filmer.

Ett tips är att du ser hans andra filmer som inte bygger på tv-spel, dom är väldigt mycket bättre!
Citera
2013-07-20, 20:51
Medlem
Såg precis Blubberella av mästaren tillsammans med en kompis och jag måste säga att den var riktigt skön. Inget är seriöst och Uwe Boll driver med allt han känner för, på PK-skalan går han över gränsen några gånger, vilket bara är härligt! Han tar sig även ann rollen som Hitler.

Om man vill se en film med nån kompis och bara ta det lugnt, kanske dricka nån öl, så rekommenderar jag denna!
Citera
2013-07-20, 23:38
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Såg precis Blubberella av mästaren tillsammans med en kompis och jag måste säga att den var riktigt skön. Inget är seriöst och Uwe Boll driver med allt han känner för, på PK-skalan går han över gränsen några gånger, vilket bara är härligt! Han tar sig även ann rollen som Hitler.

Tydligen spelade han in den samtidigt som han spelade in Bloodrayne: The Third Reich som jag tidigare sett och som var en helt okej film, mycket rekvisita och skådespelare verkar ha återanvänts igen i Blubberella. Kanske ser den i natt då jag är lagom berusad, såg att den fanns på amerikanska Netflix och om man driver med PK:ismen kan det bli kul, Boll är ju inte direkt känd för att göra politiskt korrekta filmer direkt.
Citera
2013-07-21, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tydligen spelade han in den samtidigt som han spelade in Bloodrayne: The Third Reich som jag tidigare sett och som var en helt okej film, mycket rekvisita och skådespelare verkar ha återanvänts igen i Blubberella. Kanske ser den i natt då jag är lagom berusad, såg att den fanns på amerikanska Netflix och om man driver med PK:ismen kan det bli kul, Boll är ju inte direkt känd för att göra politiskt korrekta filmer direkt.
Har inte sett Bloodrayne, måste kolla upp den! Skriv gärna vad du tyckte om Blubberella sen när du sett den, man borde vara lite berusad för att uppskatta den till max!
Citera
2013-07-21, 11:10
Medlem
Galvestonens avatar
Han är klockren, ett riktigt geni i filmvärlden. Minns när jag såg Postal, har aldrig skrattat så mycket till en film, det var det mest störda och roliga någonsin.
Citera
2013-07-21, 17:54
Medlem
DevilGods avatar
Blubberella är enbart bra om man sett Bloodrayne 3, iom att Blubberella är en parodi på den.
Citera
2013-07-21, 18:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilGod
Blubberella är enbart bra om man sett Bloodrayne 3, iom att Blubberella är en parodi på den.

Jo jag vet, och har sett Bloodrayne 3 också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in