Är de bara jag som tycker uwe boll är OK som person? Ok att hans filmer suger är en sak
men jag har alltid hållt med han om film industrin som hans inlägg om Oscar galan här
jag stör mig otroligt på dessa filmer som är gjorda för att få en oscar som han också säger och de blir så jävla skitnödigt för man ser det oftast på avstånd också
visst är de kul att göra narr av killen då han är rätt skadad, men han är mer skärpt än va han får cred för.
Är de bara jag som tycker uwe boll är OK som person? Ok att hans filmer suger är en sak
men jag har alltid hållt med han om film industrin som hans inlägg om Oscar galan här
jag stör mig otroligt på dessa filmer som är gjorda för att få en oscar som han också säger och de blir så jävla skitnödigt för man ser det oftast på avstånd också
visst är de kul att göra narr av killen då han är rätt skadad, men han är mer skärpt än va han får cred för.
Tycker han har både rätt och fel. Tycker inte Oscar är så extremt kommersiellt, ganska "små" filmer som Slumdog och Hurt locker har ju vunnit och Avatar etc förlorat.
Däremot har han ju rätt i att vissa filmer med en viss samhällskritik är de enda som vinner nuförtiden. Men om man ska hårdra det så så har ju alla filmer någon slags sådan poäng, annars hade ingen skrivit dem.
Jag har undvikit Boll som pesten efter Alone in the Dark, men såg Tunnel Rats och Stoic som jag faktiskt gillade riktigt jävla mycket. När han går utanför sina egna ramar gör han faktiskt ett ganska bra jobb.