2009-01-14, 15:47
Bannlyst
Han är så extremt värdelös så hans filmer bara måste ses! Kolla tex in House of the Dead o Alone in the Dark. haha sämst!
Citera
2009-01-14, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khepera
Riktigt usla filmer. Så usla att man inte kan låta bli att snega över dem, när de kommer ut! Typ som en bilolycka m.a.o.

Så sant. Egentligen är det sjukt hur film kan vara så dåligt, när man tänker efter... HUR kan en regissör vara så dålig?
Citera
2009-01-14, 16:55
Medlem
wernblom88s avatar
klart man skriver på han är en skam för filmindustrion. Dock hjälper det inte ett skit.
Citera
2009-08-18, 11:26
Medlem
Hardstekts avatar
http://www.youtube.com/watch?v=LHTp3Q_tx3k

oavsett vad man tycker om hans filmer så går det ju inte komma ifrån att han är rätt kul.
Citera
2010-07-31, 01:12
Medlem
Uwe boll inte så blåst

Är de bara jag som tycker uwe boll är OK som person? Ok att hans filmer suger är en sak
men jag har alltid hållt med han om film industrin som hans inlägg om Oscar galan här

http://www.youtube.com/watch?v=iGXJV_TkAYU&playnext=1&videos=upLii79XghA& feature=grec_index

jag stör mig otroligt på dessa filmer som är gjorda för att få en oscar som han också säger och de blir så jävla skitnödigt för man ser det oftast på avstånd också

visst är de kul att göra narr av killen då han är rätt skadad, men han är mer skärpt än va han får cred för.
Citera
2010-07-31, 01:26
Medlem
mannenkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fajdalom
Är de bara jag som tycker uwe boll är OK som person? Ok att hans filmer suger är en sak
men jag har alltid hållt med han om film industrin som hans inlägg om Oscar galan här

http://www.youtube.com/watch?v=iGXJV_TkAYU&playnext=1&videos=upLii79XghA& feature=grec_index

jag stör mig otroligt på dessa filmer som är gjorda för att få en oscar som han också säger och de blir så jävla skitnödigt för man ser det oftast på avstånd också

visst är de kul att göra narr av killen då han är rätt skadad, men han är mer skärpt än va han får cred för.

Ja det är bara du.
Citera
2010-07-31, 01:48
Medlem
Tycker han har både rätt och fel. Tycker inte Oscar är så extremt kommersiellt, ganska "små" filmer som Slumdog och Hurt locker har ju vunnit och Avatar etc förlorat.

Däremot har han ju rätt i att vissa filmer med en viss samhällskritik är de enda som vinner nuförtiden. Men om man ska hårdra det så så har ju alla filmer någon slags sådan poäng, annars hade ingen skrivit dem.
Citera
2010-07-31, 01:50
Medlem
NirvanAs avatar
Rampage ägde sönder och Postal var en skön rulle...

Boll är inte dum alla gånger
Citera
2010-07-31, 09:18
Medlem
Dixie dogs avatar
Ja Rampage var förvånansvärt bra, men annars är han en jävel på att våldta sina filmer.
Citera
2010-08-01, 17:03
Medlem
Fleshcutters avatar
Rampage, den har jag missat, får kolla på den. Skoj med meningslöst våld ibland
Citera
2010-08-01, 18:13
Medlem
closecuts avatar
Jag har undvikit Boll som pesten efter Alone in the Dark, men såg Tunnel Rats och Stoic som jag faktiskt gillade riktigt jävla mycket. När han går utanför sina egna ramar gör han faktiskt ett ganska bra jobb.
Citera
2010-08-01, 18:38
Medlem
Jontalinens avatar
Uwe Boll är filmindustrins motsvarighet till cancer.

Jag kan också störa mig på filmer som är producerade enbart för att vinna oscars, men han är den sista personen i hela världen som ska uttala sig.

Hans filmer är ren jävla skit. Han våldtar stora titlar och verkar få någon pervers njutning av att vara hatad.

Alone in the dark - Utmärkt spel, helt katastrofalt värdelös dynga till film.

House of the dead - Övergrymt nostalgispel, filmen är bland det sämsta jag har sett.

Far Cry - Roligt spel, bra idé, filmen gjorde mig illamående.

Kan inte ens förstå att jag sett tre av hans "verk", speciellt då varje enskilt tillfälle tillhör de stunder i livet jag avskytt mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in