Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-07, 19:07
Medlem
Hej Flashback!

Min polare har precis flyttat hemifrån till en lägenhet. Skulle vilja ha tips på roliga och retsamma saker som man kan göra!

Jag och mina kompisar har funderat på lite olika grejer typ beställa massa gratissaker, mycket reklam o.s.v

Vi har även tänkt lägga upp fejkade blocketannonser där folk ringer/åker dit och hetsar om mopeder och liknande.

Vet att det är jävligt omoget och kan ses som moraliskt fel men vi har en rätt skön relation alla grabbarna och killen lär inte bli sur över detta.

Inga saker som kan vara skadliga, kostar för mycket eller bryter mot lagen ordentligt!
Citera
2013-01-07, 19:20
Medlem
..FAN..s avatar
Om du lägger upp en annons på blocket så "sälj" en äldre bmw till lågt pris (typ: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...328i_sedan.jpg).

Skriv att du gärna undviker telefon och vill att de kommer och kollar på bilen direkt, ange adress osv..

Han kommer bli nedringd och förhoppningsvis få besök av lättretade turkar som vill köpa en fet bmw.
Citera
2013-01-07, 20:04
Medlem
skriv påhittade klagobrev från grannarna eller ett som säger att han blivit vräkt
Citera
2013-01-07, 20:07
Medlem
Magnums avatar
Varje gång du är hemma hos honom så skär du av en cm av duschslangen och sätter fast den igen.
Citera
2013-01-07, 20:16
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peddofarfar
skriv påhittade klagobrev från grannarna eller ett som säger att han blivit vräkt
Spinner vidare, skriv brev med hyreshöjningar
klagomål på sopsortering
felparkerad bil, cykel och moped.
Klaga på hundskit (ännu roligare om han inte har hund)
Klaga på att duschen används försent.
Misstanke om uthyrning i andrahand
Att det är strängt förbjudet att odla narkotikaklassade grödor i hyresföreningens lokaler, samt att bedriva kriminell verksamhet.
Illaluktande odör från lägenhet
Citera
2013-01-07, 21:02
Medlem
MiniCharlies avatar
Försök få tag på extranycklar och gå dit när ni vet att han är borta (en ganska bra stund) och möblera om. Flytta på exakt allt. Ställ alla grejer upp och ner osv osv osv.
Citera
2013-01-07, 21:59
Medlem
Fan va mycket sköna förslag!! Ska se hur de går med breven, borde inte vara för svårt att fixa. Duschslangen är också en riktigt skön idé, killen kommer bli helt tokig!

Vi har en vokalgrupps om brukar repa hos honom och då e vi 5 grabbar, brukar bli rätt bra med kaos då. Sist köpte vi 40 påsar med billiga chips och godis, som vi gömde i hela lägenheten, i tvätten, tvättmaskinen, diskmaskinen osv... Det roliga va att han skulle ha släktmiddag dagen efter

Kan för övrigt tillägga att killen gillar att runka riktigt mycket samt kolla på porr. Kanske kan köra något klagobrev från grannarna på andra sidan som är trötta på det som syns genom hans fönster ^^
Citera
2013-01-07, 23:15
Medlem
Någon gång när du är och hälsar på han, så när du ska börja bege dig hemåt.. När du sagt hejdå och stängt hans dörr så klistrar du ett A4 papper där det står med stora bokstäver "STÖR EJ!!! Jag gråtrunkar." Denna har testats förut och den uppskattades inte av min polare, jag har även testat den på min granne som jag endast brukar hälsa på i korridoren

EDIT: Kom på en rolig detalj i händelsen när min polare blev offer för min sjuka humor, så han höll på att dunka creedence så det lät ända ut i korridoren.

Min granne hälsar fortfarande lika glatt och ovetande om vad för djävulskap som jag orsakat.
Senast redigerad av Banzoi 2013-01-07 kl. 23:18.
Citera
2013-01-08, 21:37
Medlem
Riktigt bra idéer, skall användas!
Citera
2013-01-10, 03:01
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Kanske busringa lite till honom också?

Kalla mig barnslig men jag älskar att busringa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in