Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-07, 15:18
  #1
Medlem
Hej alla flashbackare.

Har det tufft med tjejen, båda vill olika saker men ingen vågar riktigt ta steget. Trots att båda vill (hon mer än jag dock) göra slut så händer inget.

Vad hade ni gjort i mina skor?
__________________
Senast redigerad av epstein 2013-01-07 kl. 15:36. Anledning: Riskerar att bli outad.
Citera
2013-01-07, 15:28
  #2
Medlem
KloBengans avatar
Jag tycker det verkar som att du redan besvarat din egen fråga. Du vet ju vad som måste göras, och det verkar inte finnas så mycket av det där fina kvar i ert förhållande.

Du får nog ta steget, annars finns ju risken att ni bara drar ut på det och går runt och våndas i onödan. Som att dra av ett plåster, gör det fort och ta smärtan. Bättre än att det sitter kvar och blir infekterat.

Stort lycka till.
Citera
2013-01-07, 15:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Jag tycker det verkar som att du redan besvarat din egen fråga. Du vet ju vad som måste göras, och det verkar inte finnas så mycket av det där fina kvar i ert förhållande.

Du får nog ta steget, annars finns ju risken att ni bara drar ut på det och går runt och våndas i onödan. Som att dra av ett plåster, gör det fort och ta smärtan. Bättre än att det sitter kvar och blir infekterat.

Stort lycka till.

Det låter sunt. Tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback