2005-04-30, 18:24
Medlem
idorus avatar
Jag har rödlätt hår och funderar på att färga det svart. Måste jag färga ögonbrynen också för att få det att matcha? Och vet ni några bra svarta hårfärger som inte är permanenta?
Citera
2005-04-30, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idoru
Jag har rödlätt hår och funderar på att färga det svart. Måste jag färga ögonbrynen också för att få det att matcha? Och vet ni några bra svarta hårfärger som inte är permanenta?

Du bör absolut färga ögonbrynen också ifall de är ljusa. Men du behöver inte färga dom helt svarta utan det räcker med mörkbrunt.

Icke permanent hårfärg i svart? Inte att rekommendera... om det ens finns det då även toningar i så mörk färg fastnar. Once you go black you can't never go back
Citera
2005-04-30, 18:44
Medlem
idorus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollym
Du bör absolut färga ögonbrynen också ifall de är ljusa. Men du behöver inte färga dom helt svarta utan det räcker med mörkbrunt.

Icke permanent hårfärg i svart? Inte att rekommendera... om det ens finns det då även toningar i så mörk färg fastnar. Once you go black you can't never go back
Grejen är att jag provade att färga ögonbrynen svarta en gång (fast den gången färgade jag håret mörkrött), och då såg jag ut som Groucho Marx.
Citera
2005-04-30, 19:09
Medlem
Alladins avatar
Hmm... är du kille eller tjej?
Lägg upp en bild annars är det svårt att råda ngn att färga eller "ge fan i att färga" håret svart.
Citera
2005-04-30, 19:11
Medlem
Gudruns avatar
Har precis färgat mitt hår mörkbrun men alla tror att det är svart
Citera
2005-04-30, 22:04
Medlem
284366s avatar
Det beror ju givetvis på vad dina ögonbryn har för färg idag. Är de bruna så behöver de inte färgas. Är de däremot ljusblonda så bör du nog färga dem. Men det räcker nog med att färga dem bruna.

H&Ms billiga toning är faktiskt den som brukar sitta bäst. Svart är rätt svårt att bli av med, så räkna inte med att få tillbaka din naturliga färg bara för att du tonar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in