2025-01-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Skulle jag vara fulltid sugarbabe hade jag behövt träffa fler sugardaddies, spenderat mer timmar med sugardaddies och ha sex med många fler än om jag var eskort.

Visa ord. Sugarbabes är alltså horeriets svar på Bolt, Wolt, Foodora, Uber etc. Kan vara bra att känna till för de som vill ge sig in i branschen.
Citera
2025-01-10, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Jag har träffat flera "sugarbabes" och de flesta har velat ha sex.

Ingen av dem har dock varit hora.

Vad är skillnaden menar du?
Citera
2025-03-06, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugarRay60
Svea är garanterat inte helt ärlig. Annonserar i flera städer och har flera användare. Men kör i vind.

Mella skrev jag med lite. Verkar var med på noterna om det blir en middag eller något sådant.
Förstår inte varför jag inte hittar Mella. SD?
Citera
2025-03-23, 15:25
Medlem
Funderar på att skaffa en sugar gubbe för att dryga ut studentkassan. Jag är en vanlig 25-årig blond, vältränad tjej som tycker om sex. Jag vill inte hora som vanligt utan ha en gubbe och knulla lite med. Någon tjej som det funkar för?
Citera
2025-03-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Funderar på att skaffa en sugar gubbe för att dryga ut studentkassan. Jag är en vanlig 25-årig blond, vältränad tjej som tycker om sex. Jag vill inte hora som vanligt utan ha en gubbe och knulla lite med. Någon tjej som det funkar för?

Du kommer få måååånga förslag. Ta inte första bästa, välj en som passar dig bäst och känns rätt. Och välj ingen snåljåp
Citera
2025-03-23, 16:08
Medlem
Noname80s avatar
Citat:
Är du i Malmö ?
Citera
2025-04-10, 20:25
Medlem
Välj en som verkar seriös ..gå lite på magkänsla..be dom skicka bilder på kik..kroppen är väl bra för dig att se om du ska satsa på äldre män/gubbar ... och gå inte under 3000:- för en timme . Jag har själv träffat en hel del på SD ..brukar själv erbjuda 3000:- för 45 min...det brukar 8 av 10 acceptera.

Citat:
Citera
2025-04-19, 20:43
Medlem
Polisen kommer använda sig av falska profiler för att hitta de under 18 år som säljer sex via sugardatingsajter. Det är självklart bra att det bekämpas. Dessutom talar polisen om vilken sajt som är störst i Sverige Inslag från ca 14.25:https://www.sverigesradio.se/avsnitt/2570125
Citera
2025-05-18, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Polisen kommer använda sig av falska profiler för att hitta de under 18 år som säljer sex via sugardatingsajter. Det är självklart bra att det bekämpas. Dessutom talar polisen om vilken sajt som är störst i Sverige Inslag från ca 14.25:https://www.sverigesradio.se/avsnitt/2570125

Det är ju en hårfin gräns mellan suggardateing och prostitution, men hur vanligt är det att minderåriga säljer sig per timme?

Jag vet att de är vanligt att dom kan tänka sig ha relationer/ses för sex mot månadspeng etc men menar nu rakt av att sälja sig för timpenning.
Citera
2025-06-25, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldenbojj
Japp, köpte sex en handfull gånger för sisådär 20-25 år sedan. Är preskriberat nu. Därtill har jag i perioder haft sugarbabe. Eller om vi ska använda oss av äldre benämningar: hålldam.

Ja, diskussionen skulle kunna pågå i en oändlighet. Förklaringen till det är att du är en hora och använder sugardejtingplattformar för att finna torskar och då anser du att de är forum för prostitution. Att du därmed inte fattar grejen.

Allra bäst vore ju ifall du och alla andra horor inte skyltar med sina sexträffar på de plattformarna så kan riktiga sugarbabe och sugardaddy träffas och göra upp ramarna sina relationer.

Söker du inte en ny sugerbabe😅
Citera
2025-06-26, 09:23
Medlem
Goldenbojjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnewyourk1987
Söker du inte en ny sugerbabe😅

Nope
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera