2025-08-14, 08:37
Medlem
Någon annan som stör sig på att läsförståelsen inte verkar så hög bland många. Skriver man till en tjej och frågar efter kik/snap/Telegram så svarar många bara "Ja", men skriver aldrig sitt användarnamn. Sen loggar de inte in igen. Är det bara jag som är gammalmodig, men det är väl ändå underförstått att man också ska skriva sitt användarnamn?
Citera
2025-08-14, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Någon annan som stör sig på att läsförståelsen inte verkar så hög bland många. Skriver man till en tjej och frågar efter kik/snap/Telegram så svarar många bara "Ja", men skriver aldrig sitt användarnamn. Sen loggar de inte in igen. Är det bara jag som är gammalmodig, men det är väl ändå underförstått att man också ska skriva sitt användarnamn?
Om de inte loggar in igen blir det ju svårt hur man än gör. Jag tycker det är bättre att skriva "hör gärna av dig på kik:xxx el snap xxx " Så har man kapat ett led i konversationen.
Citera
2025-08-14, 11:07
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Ja, gör som aremak föreslår, så blir det också som att du tar första steget till att lämna ut uppgifter.
Blueswede
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in