2013-01-06, 22:54
Medlem
Cayennepeppars avatar
Det är sorgligt när folk måste köpa kärlek eller måste sälja sig. Häri Sverige finns det många som inte ser de som finns nära geografiskt, inget duger. Man vill ha en yngre kärlek till varje pris. Eller någon som får medelålders att känna sig ung. Men det är ju förstås så att det finns annat än sex att dela med sin partner. Inte smart att köpa sex. Absolut inte med gambianer. Tant med 30 år yngre import ser löjligt ut.
Citera
2013-01-06, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Där gjorde du bort dig, det finns hur många trådar som helst där folk raljerar över män med thailändare:

https://www.flashback.org/t1556739

Den tråden har kommit upp i hela 61 sidor, så uppenbarligen är det många som kritiserar sådana förhållanden med?

De flesta svenskar har aldrig knullat en thailändare, like lite som att alla svenska kvinnor inte knullat med afrikaner och thailändare, det är som sagt en minoritet som sysslar med att utnyttja fattiga människor av båda könen.

Det är inte samma sak. Kvinnor fungerar som symboler för sitt folk (även fast ni svenskar officiellt inte vill medge detta), och därför blir ni rasister i regel betydligt mer upprörda när svenska kvinnor har sex med afrikaner, turkar och andra främmande grupper. Ni kan acceptera mannens beteende, men klarar inte av att göra detsamma när den svenska kvinnan importerar hit icke-svenska element. Hyckleri, menar jag.
Citera
2013-01-06, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Det är inte samma sak. Kvinnor fungerar som symboler för sitt folk (även fast ni svenskar officiellt inte vill medge detta), och därför blir ni rasister i regel betydligt mer upprörda när svenska kvinnor har sex med afrikaner, turkar och andra främmande grupper. Ni kan acceptera mannens beteende, men klarar inte av att göra detsamma när den svenska kvinnan importerar hit icke-svenska element. Hyckleri, menar jag.
Läs tråden för fan, de flesta på Flashback är emot män som är med thailändare och kallar de för äckel, losers mm.

Varför i helvete skulle de vara ok för svenska män att rasblanda tror du? Barnen blir ju svartskallar ändå vara sig det är svenska män eller kvinnor som skaffar barn med utlänningar.

En rasist tycker inte det är ok att svenska män rasblandar, de ser det som vidrigt och omoraliskt.
Citera
2013-01-06, 22:58
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Svenska män med thai-horor är mestadels äldre tjockisar som inte kan få en svensk kvinna, ungefär likadant med kärringarna och deras negrer gissar jag.

Borde man inte kunna föra ihop dessa grupper då?
Senast redigerad av trickydick 2013-01-06 kl. 23:09.
Citera
2013-01-06, 23:03
Medlem
Citat:
Läs tråden för fan, de flesta på Flashback är emot män som är med thailändare och kallar de för äckel, losers mm.

Varför i helvete skulle de vara ok för svenska män att rasblanda tror du? Barnen blir ju svartskallar ändå vara sig det är svenska män eller kvinnor som skaffar barn med utlänningar.

En rasist tycker inte det är ok att svenska män rasblandar, de ser det som vidrigt och omoraliskt.

Nej, de flesta på flashback är inte emot de. Kanske de flesta i den tråden, jag vet inte för jag har inte läst den. Men att ställa såna här frågor på I&I är som att fråga vad nazister tycker om judar - svaren är given. Svenskar som kollektiv har inget emot att svenska män importerar hit thai-kvinnor. Det kallas väl i folkmun för kärleksinvandring här i Sverige?
Citera
2013-01-06, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Borde man inte kunna föra ihop dessa grupper då?
Det borde man ju kunna, men äldre människor är ofta gubbsjuka eller kärringkåta på yngre tjejer/killar och de kan ju inte få någon yngre att gilla dem i Sverige, därför letar de i fattiga länder istället.
Citera
2013-01-06, 23:05
Bannlyst
Citat:
Nej, de flesta på flashback är inte emot de. Kanske de flesta i den tråden, jag vet inte för jag har inte läst den. Men att ställa såna här frågor på I&I är som att fråga vad nazister tycker om judar - svaren är given. Svenskar som kollektiv har inget emot att svenska män importerar hit thai-kvinnor. Det kallas väl i folkmun för kärleksinvandring här i Sverige?
Svenskar som inte är rasister har inget emot när svenska tjejer och killar är tillsammans med utlänningar, men du får gärna ge mig ett bevis på att svenska rasister tycker det är ok när svenska män rasblandar?

Svenska rasister säger nej till rasblanding, vare sig det är män eller kvinnor som står för det.

Hyckleriet du pratar om är väl större bland invandrare? Invandrare tycker det är ok när deras söner blir tillsammans med svenska tjejer men inte om deras döttrar blir tillsammans med svenska killar, eller hur? Vad är skillnaden egentligen? Det är väl hyckleri om något?
Citera
2013-01-06, 23:15
Bannlyst
Citat:
Nej, de flesta på flashback är inte emot de.

Jo det är vi visst ditt aberkadaber.

De flesta är emot rasblandning och sist jag kollade så var thai-luder asiater.

Eller visste du inte det?
Citera
2013-01-06, 23:18
Bannlyst
Citat:
En ung svensk kille ser bätte ut än en ung gambier, hade de kåta kärringarna kunnat attrahera en ung vit kille hade de valt den vite killen före någon galen ung neger som är kannibal och sysslar med andra skumma sedvänjor.
Nja, det kan ju ha med kukstorleken att göra också... Annars kunde ju batikhäxorna lika gärna resa till thailand och köpa sig en liten kuk där, men de kräver extra stora svarta kukar... T.ex. Johanna Sjödin som vill ha 30 cm svart kuk.
Citera
2013-01-06, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BronzesnakeMcSlieg
Nja, det kan ju ha med kukstorleken att göra också... Annars kunde ju batikhäxorna lika gärna resa till thailand och köpa sig en liten kuk där, men de kräver extra stora svarta kukar... T.ex. Johanna Sjödin som vill ha 30 cm svart kuk.
Att negrer har större kuk är en myt, jag är övertygad om att svenska män har ungefär samma kukstorlek som negrer har generellt.

De flesta som haft den största kukstorleken historiskt har varit vita män t.ex.
Citera
2013-01-06, 23:29
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoniii
När var det sist du såg sådan upprördhet över alla svennar som knullar horer i Thailand, säkert så har 99% i denna tråd gjort det själva.

Enda anledning till denna tråd är just 'Vit kvinna, Svart man', det är där skon klämmer. Inte själva sexturismen i sig.

Vad angår det dig negerjävel.
Citera
2013-01-06, 23:48
Bannlyst
Citat:
Att negrer har större kuk är en myt, jag är övertygad om att svenska män har ungefär samma kukstorlek som negrer har generellt.

De flesta som haft den största kukstorleken historiskt har varit vita män t.ex.
Omöjligt att veta för den som inte är bög, kvinna eller mer seriös kukforskare.

Men kanske att batikhäxorna har gått på myten om den välutrustade negern som har rytmen i blodet, och därför reser just till Gambias kärleksparadis?

Inom porren så är det nog negrer som är störst ändå, Mandingo och Lexington Steele t.ex. Riktiga monster till kukar, nästan som boaormar faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in