2013-01-06, 14:13
Medlem
MittTredjeKontos avatar
I och med den senaste uppdateringen till telefonen så kan jag inte längre välja hur jag ska ansluta när jag kopplar in telefonen till datorn.

Innan kunde jag välja 'bara ladda' 'anslut som hårddisk' och något tredje alternativ.

Nu ställer den direkt in sig på "USB felsökning" och försöker installera HTC synk manager på alla datorer jag kopplar in den på.

Hur får jag tillbaka så att jag bara kopplar in den som hårddisk, kan ladda ut/in några filer och sen koppla ur den igen?
Citera
2013-01-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittTredjeKonto
I och med den senaste uppdateringen till telefonen så kan jag inte längre välja hur jag ska ansluta när jag kopplar in telefonen till datorn.

Innan kunde jag välja 'bara ladda' 'anslut som hårddisk' och något tredje alternativ.

Nu ställer den direkt in sig på "USB felsökning" och försöker installera HTC synk manager på alla datorer jag kopplar in den på.

Hur får jag tillbaka så att jag bara kopplar in den som hårddisk, kan ladda ut/in några filer och sen koppla ur den igen?
HTC har pajat det i senaste uppdateringen. Working as intended med andra ord. Använd Dropbox.
Citera
2014-07-05, 09:58
Medlem
Bumpar lite.

Har en HTC one och jag lyckas inte koppa den som extern hårddisk till datorn. Jag kan få dit mina filer via airdrop, problemet är att jag försöker köra ett program på hårddisken på den (fotoåterställning) och det går itne för programmet hittar inte telefonen.

Finns det något alternativ för att få telefonen som en diskenhet med egen bokstav (typ F:/) så programmet funkar?

Om inte, någon som har andra ideer på hur jag kan återställa minnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in