Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-04, 22:43
Bannlyst
Någon gissade på Jannike Björling på FL. Det behöver ju inte vara sant att personen har 3 barn. Hon kan ju ändrat informationen för att inte bli så lättspårad.
Citera
2013-01-04, 22:43
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
OM, och det är ett stort OM, det där med att något hände runt 2000 är sant, stämmer det med Beckroth då? Jag trodde hennes galenskaper startade senare än så? Men hon ligger högt på min gissningslista också. Hattrådar stämmer ju bra iaf

Fast Beckroth är ju knappast känd utanför Svea rike trots att hon säkerligen vill vara det.

Dock vet jag att hon varit aktiv på FL tidigare.
Citera
2013-01-04, 22:55
Medlem
Det verkar ju vara nagon som vanligt folk verkligen hatar eller ar radda for, eftersom de inte ens later sina barn leka med personens barn. Jag tror inte att Rosling eller Bjorling far sadana reaktioner pa det privata planet. Inte sa att inte ens barnen far leka med andras barn.

Maste vara nagon som blivit kand for nagot riktigt hemskt, typ inblanding i mord eller liknande. Samtidigt ar personen sa pass kand att hon fortfarande kanns igen, samt ligger bland de hogsta pa Flashbacks lista.

Den enda jag kan komma pa som allt detta stammer in pa ar Kristi Brud.
Citera
2013-01-04, 22:58
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Fast Beckroth är ju knappast känd utanför Svea rike trots att hon säkerligen vill vara det.

Dock vet jag att hon varit aktiv på FL tidigare.

Det vet jag och dessutom stämmer inte trådstarten in på Beckroth även på andra punkter. Att jag ens funderar på henne är för att jag tror att det mesta är skitsnack och att personen är ute efter uppmärksamhet. Beckroth-Simmerud är inte den första jag tänker på annars, men denna gången poppade hennes namn upp i huvudet och envisas med att stanna där
Citera
2013-01-04, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Det verkar ju vara nagon som vanligt folk verkligen hatar eller ar radda for, eftersom de inte ens later sina barn leka med personens barn. Jag tror inte att Rosling eller Bjorling far sadana reaktioner pa det privata planet. Inte sa att inte ens barnen far leka med andras barn.

Maste vara nagon som blivit kand for nagot riktigt hemskt, typ inblanding i mord eller liknande. Samtidigt ar personen sa pass kand att hon fortfarande kanns igen, samt ligger bland de hogsta pa Flashbacks lista.

Den enda jag kan komma pa som allt detta stammer in pa ar Kristi Brud.
Kristi Brud är väl inte känd ute i Europa?
Citera
2013-01-04, 23:09
Medlem
Kan det inte lika gärna vara "Barnflickan" Sara Svensson istället för "Kristi brud"?
Citera
2013-01-04, 23:15
Medlem
4thFloors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac
Kan det inte lika gärna vara "Barnflickan" Sara Svensson istället för "Kristi brud"?

Jag får som sagt också Knutby-känslor baserat på hur hon skriver att folk reagerar på henne, och iom att hon säger att hon blir igenkänd så måste det ju vara något rätt stort som hänt. Men hon skriver att det finns trådar om henne och att det verkar som att folk antingen hatar eller älskar henne. Vem fan älskar Kristi Brud eller barnflickan?
Citera
2013-01-04, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raissac

Hon har väl inga barn?
Citera
2013-01-04, 23:22
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Det vet jag och dessutom stämmer inte trådstarten in på Beckroth även på andra punkter. Att jag ens funderar på henne är för att jag tror att det mesta är skitsnack och att personen är ute efter uppmärksamhet. Beckroth-Simmerud är inte den första jag tänker på annars, men denna gången poppade hennes namn upp i huvudet och envisas med att stanna där

Ja, och har man som jag (och även du tror jag?) varit med om Beckroths glansdagar här inne med trådar, nya inloggningar etc och har följt den härvan som inser man att hon faktiskt skulle kunna få ihop en sådan story....

Dock tror jag att FL-tråden är något kryddad och man bör ta den med nävar i salt.
Citera
2013-01-04, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4thFloor
Jag får som sagt också Knutby-känslor baserat på hur hon skriver att folk reagerar på henne, och iom att hon säger att hon blir igenkänd så måste det ju vara något rätt stort som hänt. Men hon skriver att det finns trådar om henne och att det verkar som att folk antingen hatar eller älskar henne. Vem fan älskar Kristi Brud eller barnflickan?

Kristi Brud var ju en valdigt karismatisk kvinna. Har for mig att hon till och med charmade Ashberg i intervun, vilket inte ar det lattaste. Och hon hade sina sektistiska foljare.

(Sara, barnflickan, kan val anda inte vara kand i Europa?)
Citera
2013-01-04, 23:30
Medlem
Ronilles avatar
Men handen på hjärtat, hur många känner igen Kristi Brud sådär?
Citera
2013-01-04, 23:31
Medlem
4thFloors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234512345
Kristi Brud var ju en valdigt karismatisk kvinna. Har for mig att hon till och med charmade Ashberg i intervun, vilket inte ar det lattaste. Och hon hade sina sektistiska foljare.

(Sara, barnflickan, kan val anda inte vara kand i Europa?)

Jo, du har rätt, men inte är det väl så att hon hyllas i trådar här på flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in