Citat:
Ursprungligen postat av Gbgmalik
Jag tycker inte att det är fint att uttala sig på ett skämtsamt,förnedrande sätt när en människa har gått bort. Ok ifall han fortfarande levde skulle man kunna göra narr utav hans agerande. Men när en människoliv står på spel OAVSETT personens misstag,fel, klanthet skall man ha respekt , om inte respekt skall man iallafall vara tyst och inte tala illa om själva personen. Finns inte mycket att göra åt saken när han har dött. Alla begår misstag vissa större vissa små. Vissa öppna vissa gömda vissa med vishet vissa med klanthet. Så baktal och förtal... Nej tack
För alla de rasister/invandrar fientliga som gömmer sig bakom datorn och kan endast uttala sig på ett rasistisk sätt bara genom datorn borde nog ha bättre för sig. Ni vågar aldrig bemöta invandrare med denna typ av attityd när ni är ute, endast baktal och förtal när ingen kan se er. Jag hyser mer "respekt" för de som är öppna än er som gömmer er bakom tangentborden.
Har rånaren dött? Ja! Ok!
Tala gärna om rånet , hur, varför
Men att säga 'roligt att han blev skjuten i huvudet' är helt smaklöst
Vi är bättre än detta, djur tycker om att döda. Helt omoraliskt att man kan tycka något är kult när man hånar andra människor som blivit beskjutna
Och du tror mr. Plastgevär skulle visa mig eller någon annan civiliserad medborgare
respekt om han hade levt? Han och hans vänner kan inte stava till respekt. De vet inte vad ordet betyder. Det har ingen värdighet, ingen heder, ingen empati och har därför heller inget värde. Bajset som min grannes hund lämnade på gatan igår är värt mer än Knallpulverturken och hela hans släkt tillsammans. De beter sig som svin och saknar all respekt för andra människors liv och sen sitter de och lipar när någon visar dem samma sak tillbaka. Det är bara patetiskt.
Jag tycker inte det är "roligt" att Hasan blev skjuten. Det är inget jag skrattar åt. Det hade däremot på sätt och viss varit roligt om han aldrig blivit född. Då hade alla människor han skadat aldrig blivit skadade. Nu är han död och kan inte ställa till mer skit för andra människor. Polisen städade bort lite bajs som gjorde vårt samhälle sämre. Det var tråkigt att han skulle behöva göra det, men nu är det gjort. Det är en
bra sak. Men roligt är det inte. Det finns inget roligt med människor som tar sig rätten att förstöra andra människors liv.