Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2013-01-04, 14:40
  #49
Medlem
Joggeriffics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diametern
Skaffa en billig lägenhet!!! (om du är för liten be någon annan stå på den) Blir billigare per liggtillfälle än om du ska behöva ta in på hotell varje gång..

Ja, flytta ihop med tjejen.
Citera
2013-01-04, 16:50
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
För att bådas föräldrar är hemma och vi bor i lägenheter. Det är för litet och inte möjligt att ligga utan att föräldrarna ska ställa massa frågor, om du förstår!

Men det går ju att ta det lite lugnt och smyga lite när man ska knulla. Man behöver ju inte låta som en tysk porrfilm på högsta volym.
Citera
2013-01-04, 17:14
  #51
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
OnT: Utöver att ta en kryssning på 24 timmar eller mer som är ett billigt alternativ jämfört med hotellrum. Samt om du kostar på lite så får ni ju gott om utrymme, och en massa andra bekvämligheter.

OfT: Så måste jag konstatera att du kom över ditt ex fort trots allt. Det är ju inte ens två veckor sedan julafton då du skrev https://www.flashback.org/t2040663
Citera
2013-01-04, 19:31
  #52
Medlem
Provhytter är väl trevligt?
Citera
2013-01-04, 22:53
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
OnT: Utöver att ta en kryssning på 24 timmar eller mer som är ett billigt alternativ jämfört med hotellrum. Samt om du kostar på lite så får ni ju gott om utrymme, och en massa andra bekvämligheter.

OfT: Så måste jag konstatera att du kom över ditt ex fort trots allt. Det är ju inte ens två veckor sedan julafton då du skrev https://www.flashback.org/t2040663

OnT: Ja det är sant! Vi får se vad denna tjej säger nu. Inte fått svar haha

OfT: Jamen denna process att komma över mitt ex har pågått under en längre tid! Julafton var jag deppig men haft fina vänner och mental träning på att komma över henne.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback