Det var ju snack om smält ost el. inte... Då jag av en händelse såg att det fanns mer nötfärs i kylen så blev det en hamburgare idag med. Räckte gott och väl, tror den var på 200-220 gr.
Ang. Sparris; jag håller med dig helt och hållet AndersArsenik. Det fanns momang där jag fick säga till mig själv att sluta äta så fort..men det gick inte att hålla inne känslorna...det tog slut på några få minuter. Champagne till det? Då är jag nog klar för S:t Pär
Jag lagade en ungersk variant av kycklinggryta igår. Om det är pörkölt eller gulasch låter jag vara osagt. Jag gjorde lite efterforskningar på ämnet och blev inte så mycket klokare. Serverades till isterstekt gnocchi och en sallad
Allt det där såg brutalt gott ut. Fyfan va sugen jag blev på grillat nu!
Ja de må jag säga, grillat är ju härligt härligt
Citat:
Ursprungligen postat av AndersArsenik
Grymt bra grejer. Ser riktigt gott ut
Tack tack, de är ju de
Citat:
Ursprungligen postat av AndersArsenik
Jag lagade en ungersk variant av kycklinggryta igår. Om det är pörkölt eller gulasch låter jag vara osagt. Jag gjorde lite efterforskningar på ämnet och blev inte så mycket klokare. Serverades till isterstekt gnocchi och en sallad
Hem på mellanlandning och gjorde mig en stor laddning ungersk gulashsoppa för jag var så sugen. Den blev helt föröverjävligt god, men låter sig tyvärr inte fotograferas något vidare då allt de göttiga sjunker till botten då jag vill ha min soppa, soppig och inte grytig... http://i.imgur.com/ttw0Jdq.jpg