Citat:
Gossip is idle talk or rumour, especially about the personal or private affairs of others. It forms one of the oldest and most common means of sharing (unproven) facts and views, but also has a reputation for the introduction of errors and other variations into the information transmitted. The term also carries implications that the news so transmitted (usually) has a personal or trivial nature, as opposed to normal conversation.
Vad är det här det här är ju inte skvaller nästan över huvud taget - det borde mer kallas Carolas Fan-line
carolas fjäsktråd- eller tråden för carolas kompisars hyllningar whatever.
jag har inte läst alla 600 inläggen - utan kanske en tredjedel, men det ska inte behöva vara i närheten så svårt att hitta något lite sensationellt skvaller om någon som säkert flera millioner svenskar har sett i verkligheten i vilket fall håller jag på att spy av allt slisk och carola är såå underbaar och snygg och otroligt intelligent och fin ach bla bla bla att jag börjar sjunga jag mår illa låten av magnus uggla
com med något riktigt smaskigt nångång - ha stora tråden om kungen eller drottningen som förebild. där kan man säga att det skrivs taskiga saker
någonting måste ju någon av 10000 ha sett
för det kan väl inte vara så att carolas puplic relations maffia är starkare än hans majonäs
jag tycker hon är ett drygt insmickrande slisko med något ständigt obehagligt över sitt flinande nylle
jag ogillar hennes musik ogillar hennes utstrålning, ogillar hennes vidrigt diviga personlighet
jag har tyvärr ingen värre story om henne än denna och det gråter jag verkligen djupt för:
i jönköping spelade carola med speciella högtalare längs staketet som förstör ljudet så att det blir meningslöst att höra musiken utifrån, väldit konstigt, men jag var där så jag vet.
snacka om att alla - som inte hade råd att gå in som brukade samlas där för att lyssna på spilljudet från olika koncerter var sura - tror nog att carolas skivfärsäljning där minskade en hel del ett bra tag framöver