2010-02-20, 10:15
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud-Runar
Det innebär förmodligen att du inte klarar ge bort något alls.
Får jag erinra om att Carola flera år har skickat minst 2400kr/år i 5år= 10200Skr + en flaska parfym
Hur mycket har du skickat?

Hon är en babe med ett stort hjärta innanför de där fantastiska mjuka upphöjningarna.
Jag stannar gärna vid det yttre.

Visst. Men att ge parfymflaskan var de facto jävligt onödigt. En riktig PR-miss. Stort hjärta, liten hjärna.
Citera
2010-02-20, 10:35
Medlem
Gud-Runars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Visst. Men att ge parfymflaskan var de facto jävligt onödigt. En riktig PR-miss. Stort hjärta, liten hjärna.

Ja men fasen man, som Grynet Molvig sa om Frank Andersson när han var sur för att hon bara ville känna hans kropp. " Vad har han mer"
Vill man intellektuellt stimuleras får man gå till biblioteket istället för till Carola.

Jag lägger gärna mitt huvud mot hennes bröst och lyssnar leende till vilken saga som helst.
Ingen är perfekt, jag har själv gjort ett misstag juni 1982.

Jag är villig att överse med allt som inte påverkar min erection.
Citera
2010-02-20, 10:35
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Hon borde ha gått in i tax free och köpt en liter whisky till grabben.
Citera
2010-02-20, 10:42
Medlem
xbobs avatar
Jag hittade en lite mer nyanserad bild av händelsen på Skånskan

http://www.skanskan.se/article/20100209/NOJE/702089864/0/lund/*/haxjakt-pa-haggkvist
Citera
2010-02-20, 12:30
Medlem
Sigge.Sorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gud-Runar
Denna underbara kropp, kanske utan hjärna, ger bort något frivilligt och det är tydligen sämre än att behålla allt själv?
Vilkens verklighetsuppfattning slirar nu? Var vänlig själv uppvisa kvitton på adekvat välgörenhet!
Dum troligen men snäll och mullig. Det är ok i för mig.
Där bevisade ju du att du är dum på riktigt.
Citera
2010-02-20, 12:55
Medlem
Gud-Runars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge.Sork
Där bevisade ju du att du är dum på riktigt.

Det bevisar att du är OT. Men fortsätt gärna med dina mongo-pm

Här vill vi diskutera Carola och det glädjer mig verkligen att skånskan tar Carola i försvar.
Varför skulle hon inte få upplevas som korkad om hon vill det.
Hon försörjer sig hederligt och ger bort vad hon har lust med.
Ta er medicin, inse att hon är en stjärna och belackarna är flopp of the tops.
Citera
2010-02-21, 09:06
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xbob
Jag hittade en lite mer nyanserad bild av händelsen på Skånskan

http://www.skanskan.se/article/20100209/NOJE/702089864/0/lund/*/haxjakt-pa-haggkvist

Vetifan om den var så nyanserad. Carola är ett stort jävla skämt. Slutet var nästan bäst. Men när det handlar om att göra en insats för Haiti – vem är då du att kasta första stenen?

Bygger på idén om kristendom. Dåligt samvete. Jävla sekttänkande. Jag blir fan förbannad på riktigt. Carola är ett jävla svin. End of story
Citera
2010-02-21, 09:44
Medlem
hazard simpsons avatar
Gav inte fanskapet bort cd skivor till hemlösa nån jul också? Har för mig det
Citera
2010-02-21, 09:46
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Gav inte fanskapet bort cd skivor till hemlösa nån jul också? Har för mig det
Ja det är verkligen bevis på att människan är riktigt jävligt korkad,
Rejält pantad mao
Citera
2010-03-03, 06:54
Bannlyst
Skulle ut och köpa kläder med två kompisar för lite drygt 1,5 år sedan, går in på Stadium i närheten av Sergels Torg och det första jag får syn på längre in i butiken är Carola. Är inte säker på om jag lyckas få ögonkontakt med henne eller inte, men det tar inte lång tid innan hon bestämmer sig för att gå fram till oss.

Hon inledde en diskussion med oss, sen bestämde jag mig för att testa lite mössor och Carola tog på sig rollen som smakråd. Tyckte det riktigt roligt att hon vågade gå fram till oss, det skulle nog inte alla kändisar göra. Hon är riktigt trevlig och pratglad, tycker hon får oförtjänt mycket skit i den här tråden.

Hennes son Amadeus stod vid hennes sida och verkade väldigt skeptisk, han verkade inte alls bekväm med det faktum att Carola pratade med oss. Verkade som om han mest av allt ville att vi skulle gå därifrån, jag förstår att han tycker det är jobbigt när folk kommer fram till hans mamma hela tiden. Men nu var det hennes val att gå fram till oss och inte tvärt om.
Citera
2010-03-03, 13:09
Medlem
Nektarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgligt
Skulle ut och köpa kläder med två kompisar för lite drygt 1,5 år sedan, går in på Stadium i närheten av Sergels Torg och det första jag får syn på längre in i butiken är Carola. Är inte säker på om jag lyckas få ögonkontakt med henne eller inte, men det tar inte lång tid innan hon bestämmer sig för att gå fram till oss.

Hon inledde en diskussion med oss, sen bestämde jag mig för att testa lite mössor och Carola tog på sig rollen som smakråd. Tyckte det riktigt roligt att hon vågade gå fram till oss, det skulle nog inte alla kändisar göra. Hon är riktigt trevlig och pratglad, tycker hon får oförtjänt mycket skit i den här tråden.

Hennes son Amadeus stod vid hennes sida och verkade väldigt skeptisk, han verkade inte alls bekväm med det faktum att Carola pratade med oss. Verkade som om han mest av allt ville att vi skulle gå därifrån, jag förstår att han tycker det är jobbigt när folk kommer fram till hans mamma hela tiden. Men nu var det hennes val att gå fram till oss och inte tvärt om.
Vad menar du? Varför skulle hon inte våga gå fram till dig? Jag förstår inte, hjälp mig här nu!
Citera
2010-03-03, 13:47
Medlem
SexSexSexs avatar
Citat:
Gossip is idle talk or rumour, especially about the personal or private affairs of others. It forms one of the oldest and most common means of sharing (unproven) facts and views, but also has a reputation for the introduction of errors and other variations into the information transmitted. The term also carries implications that the news so transmitted (usually) has a personal or trivial nature, as opposed to normal conversation.

Vad är det här det här är ju inte skvaller nästan över huvud taget - det borde mer kallas Carolas Fan-line
carolas fjäsktråd- eller tråden för carolas kompisars hyllningar whatever.

jag har inte läst alla 600 inläggen - utan kanske en tredjedel, men det ska inte behöva vara i närheten så svårt att hitta något lite sensationellt skvaller om någon som säkert flera millioner svenskar har sett i verkligheten i vilket fall håller jag på att spy av allt slisk och carola är såå underbaar och snygg och otroligt intelligent och fin ach bla bla bla att jag börjar sjunga jag mår illa låten av magnus uggla

com med något riktigt smaskigt nångång - ha stora tråden om kungen eller drottningen som förebild. där kan man säga att det skrivs taskiga saker

någonting måste ju någon av 10000 ha sett

för det kan väl inte vara så att carolas puplic relations maffia är starkare än hans majonäs

jag tycker hon är ett drygt insmickrande slisko med något ständigt obehagligt över sitt flinande nylle
jag ogillar hennes musik ogillar hennes utstrålning, ogillar hennes vidrigt diviga personlighet

jag har tyvärr ingen värre story om henne än denna och det gråter jag verkligen djupt för:

i jönköping spelade carola med speciella högtalare längs staketet som förstör ljudet så att det blir meningslöst att höra musiken utifrån, väldit konstigt, men jag var där så jag vet.

snacka om att alla - som inte hade råd att gå in som brukade samlas där för att lyssna på spilljudet från olika koncerter var sura - tror nog att carolas skivfärsäljning där minskade en hel del ett bra tag framöver
Senast redigerad av SexSexSex 2010-03-03 kl. 14:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in