2008-12-26, 02:29
Medlem
Beermania-cs avatar
Hmmm...
Tråden har halkat ner till sidan 12.

Knuffar till den lite och hoppas på tur. Kanske någon som har spelat in något men inte sett den här tråden än...

Förresten så listar Metro årets floppar...
På nummer ett, dvs värsta floppen 2008, har vi ingen mindre än allas våran Carola!
Hennes och Andreas Johnsons bidrag i melodifestivalen är den största floppen 2008.
Lägg märke till att det är Hon som är floppen. Inte han!
Märkligt...
Var dom inte två om saken? Fast å andra sidan så var det hon som föll tyngst. Han hade inte lika mycket att förlora så att säga...
Senast redigerad av Beermania-c 2008-12-26 kl. 02:35. Anledning: Uppdatering
Citera
2009-01-06, 09:26
Medlem
fredrikdenstores avatar
Hon hade tydligen en tjur på gång i Hollywood. Det var väl någon kåt producent som ville åt hennes fitta kan jag tro
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4122605.ab
Citera
2009-01-06, 12:29
Bannlyst
Den "straighta" brodern Gibb

Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Hon hade tydligen en tjur på gång i Hollywood. Det var väl någon kåt producent som ville åt hennes fitta kan jag tro
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4122605.ab

He he ...tja det lär ju inte vara så svårt att fixa det...Det är ju carola....

Tragiskt att detta ses som nyhet i samband med hennes dokumentär...suck..det var ju så skönt att ha en relativt carola-fri jul..inte många löp/artiklar eller tv-framträdanden...
Citera
2009-01-06, 15:13
Medlem
Fillegis avatar
Synd att hon inte flyttade till Hollywood så vi slapp henne
Citera
2009-01-29, 06:50
Medlem
fredrikdenstores avatar
Satt igår och kollade TV -programmet "Carola - 25 år som artist". Smårunkade kuken igenom hela programmet för att i slutet plaska av en rejäl sats framkallad av läckra Carola. Vilken kvinna! Där skulle man få vara med i verkligheten!
Citera
2009-01-29, 07:32
Medlem
schabo-labos avatar
NI har väl inte missat hennes utspel och vrål på nått Livets ord-möte, hon blir helt hysterisk. Mycket roligt, finns att skåda på youtube.
Citera
2009-01-29, 07:46
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
NI har väl inte missat hennes utspel och vrål på nått Livets ord-möte, hon blir helt hysterisk. Mycket roligt, finns att skåda på youtube.

Man kan ju undra om hon vrålar lika när hon får en orgasm.
Citera
2009-03-02, 04:14
Medlem
theaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nynna
Pst! Pojkar!

En gång i tiden var Carola nära vän med Anna Wennerholm. Säger inget mer så har jag ingenting sagt.

Lite sent att kommentera den här tråden men...jorå, hon har haft ihop det med Anna Wennerholm och hennes slit och släng älskarinna idag är Kim Kärnfalk (vomera!).
Citera
2009-03-02, 07:32
Medlem
Satan’s Skulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium
Jag blir sååå trött ... I Bibeln finns inget om homosex bland kvinnor.

Paulus brev till romarna, 1:26–27:

För den skull gav Gud dem till pris åt skamliga lustar: deras kvinnor utbytte det naturliga umgänget mot ett onaturligt; sammalunda övergåvo ock männen det naturliga umgänget med kvinnan och upptändes i lusta till varandra och bedrevo styggelse, man med man.

Det finns absolut argument för att kvinnornas onaturliga umgänge var något annat än lebbsex. Det är ju en luddig formulering. Men jag gillar att onanera, inte argumentera, så jag tror på lebbsex FTFW
Citera
2009-03-02, 10:50
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theace
Lite sent att kommentera den här tråden men...jorå, hon har haft ihop det med Anna Wennerholm och hennes slit och släng älskarinna idag är Kim Kärnfalk (vomera!).

Menar du Anna och Kim? För inte kan väl Carola syssla med Kim utan att det kommer ut. Kim ser jäkligt sliten ut för övrigt. Anna har väl inte varit i rampljuset på flera år.
Citera
2009-03-02, 14:50
Medlem
tror det kan stämma..

en gång för typ 5 år sen backstage på en svensk musikfestival i mellan-norra sverige kom Carola fram till mig på dansgolvet och sa "jag måste bara få säga att du är väldigt vacker". Vet inte att om det var raggning direkt men jag fick lite vibbar.
Citera
2009-03-02, 15:12
Medlem
humdis avatar
Har hon inte bara skaffat en husslav då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in