2007-07-14, 23:18
Medlem
Pangbullens avatar
well, vi ska nog inte approacha just henne med hur hennes sexliv är, men på 'neutral' mark går det väl bra...så länge det görs med glimten i ögat...eller nåt
Citera
2007-07-14, 23:37
Medlem
Cyranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Och carola själv jobbar på att bo upp sig,tror att det numer är nacka.
Tjusiga kåkar skall det vara,men det kommer väl från bakgrunden.

Finner mig själv i en löjlig situation, dvs. att försvara Carola som jag har väldigt svårt för, men rätt ska vara rätt..
Carola har aldrig förnekat sitt ursprung, hon har väl snarare tvärtom hyllat sina föräldrar (trots gruff i familjen).
Det är också viktigt att förstå att Norsborg på 70-talet var en helt annan sak än på 00-talet. På den tiden var Norsborg ett ställe för medel-Svensson att skaffa radhus för en någorlunda rimlig penning. Invandring var inte någonting man räknade in i kalkylen, framförallt inte i den omfattning som den senare tog sig till i dessa områden (vem kunde föreställa sig ett sådant scenario?). Med andra ord förknippades orter som Norsborg eller Fittja (bl.a. J-O Waldners barndomshem) inte med samma dåliga rykten som nu.
Citera
2007-07-15, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cyrano
Det är ca. en halv kilometer emellan..
Ach ja det var ett tag sedan, först kommer Lugnets väg och sedan Hirdvägen ser jag på kartan nu. Fint område med en barriär av radhus innan man kommer till kasernerna, men kändes tveksamt att gå till centrum och tuben vid mörker.

Kommer du ihåg vilket nummer dom bodde i?
Citera
2007-07-15, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pangbullen
well, vi ska nog inte approacha just henne med hur hennes sexliv är, men på 'neutral' mark går det väl bra...så länge det görs med glimten i ögat...eller nåt
Kändisars sexliv ska nog inte vara så hemligt, dom är ofta förebilder för andra och det läcker ut ändå. Vi har ex. 2 ministrar av säregen art. Fanns även kändisar på Fb vars sexliv exponerats, en började ta betalt.
Citera
2007-07-15, 01:59
Medlem
Darkwing Ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattfjäriln
Såg henne fira Victoria och sjunga sina kvasireligiösa hymner lite halvtaskigt, är hon på smällen eller helt enkelt småfet?
Jag såg henne "live" för tre dagar sedan (gick förbi henne på trottoaren), då såg hon inte så gravid ut i alla fall...
Citera
2007-07-15, 04:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Finner mig själv i en löjlig situation, dvs. att försvara Carola som jag har väldigt svårt för, men rätt ska vara rätt..
Carola har aldrig förnekat sitt ursprung, hon har väl snarare tvärtom hyllat sina föräldrar (trots gruff i familjen).
Det är också viktigt att förstå att Norsborg på 70-talet var en helt annan sak än på 00-talet. På den tiden var Norsborg ett ställe för medel-Svensson att skaffa radhus för en någorlunda rimlig penning. Invandring var inte någonting man räknade in i kalkylen, framförallt inte i den omfattning som den senare tog sig till i dessa områden (vem kunde föreställa sig ett sådant scenario?). Med andra ord förknippades orter som Norsborg eller Fittja (bl.a. J-O Waldners barndomshem) inte med samma dåliga rykten som nu.

Suck,I know.
Citera
2007-07-15, 08:08
Bannlyst
Citat:
Nu har jag "googlat" carola och tror mig ha funnit upphovsmannen till dessa rykten. Se "http://doodoopistol.blogspot.com/search?q=carola". Uppenbarligen har denna person någon sorts, vad ska vi kalla det, "problem" med Carola och tycker därför att det är helt ok att sprida illasinnade rykten om henne via nätet. Som sagt, Carola och hennes skenhelighet är verkligen ett problem eftersom hon är idol för många, men att därför tro att personförföljelse är ok är otroligt lågt. För övrigt är Carolas sexliv hennes eget och ingen annans, det ska ni skita i!
Det är från Juli och bluff, medelålders klasskamrat vadå?
Carola som knullis är äldre även i Fb.
Fan vad du tar i då
Citera
2007-07-15, 10:31
Medlem
Lahitrahos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Stackare!

jo..... igen...

Mer skvaller om Carola förresten.
En polare till mig sålde jacuzzis (stavning?) ett tag genom blocket. Han sålde en till Skråla och skickade en installatör. Hon var tydligen väldigt självupptagen och ville inte alls lyssna på instruktioner om hur poolen skulle skötas. Efter något år så var det dags för service och dom åkte dit och fick se en jaccuzzi i bedrövligt skick. Grönt vatten och locket hade nog aldrig varit på.

Har man pengar så har man....
Citera
2007-07-15, 10:46
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattfjäriln
Det är från Juli och bluff, medelålders klasskamrat vadå?
Carola som knullis är äldre även i Fb.
Fan vad du tar i då
Madrassryktet hörde jag typ veckan efter att hon vunnit Melodifestivalen 19080-nånting, (hade vid den tiden en boyfriend som bodde i N:a Botkyrka, dock ej i "finhusen",) ryktet blir väl iofs inte sannare för det ...
Citera
2007-07-15, 12:20
Medlem
Therons avatar
Hur var det med Carola när hon gick i Adolf Fredrik och Södra Latin? Det var väl då hon höll igång som allra mest? En del ihållande rykten vet jag härstammar från den tiden. Hon bor väl numera i Saltsjöbaden på sina äldre dar?
Citera
2007-09-22, 13:13
Medlem
Vlasovs avatar
Lapar Carola blond pussimurra?

http://www.expressen.se/noje/1.850681/hon-har-flyttat-in-hos-carola
Citera
2007-09-22, 13:23
Medlem
Legimitations avatar
Fan vad lång tid det tog innan hon gjorde som alla andra kändisar och "kom ut".
Vissa skyndar långsamt eller tvekar att hänga på vissa trender.
Inte fan går det ihop med den kristna tron att ha KK och utöva sodomi.
Kvinnor kommer undan med att "de är bara vänner".
Karlar kan inte säga att "de bara är vänner". Bögstämpeln slår till direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in