2006-04-27, 15:54
Medlem
Mighty Master Ds avatar
Men så jävla snygg hon är på det nya bilderna från Aten på hennes hemsida. Speciellt den när hon e lite blöt med vitt linne å man nästan ser nipples.. (drömmer) Åhh, ja skulle kunna göra henne.. Längtar tills hon kommer till PDOL i sommar..
Citera
2006-05-18, 19:25
Bannlyst
Carolas korsett?

Om vi ska övergå till något mer väsentligt när Börsen gått ner, hörde jag att Carola har bryderier om sin Korsett. Vem har sånt numera, är hon för fet eller vad?
Citera
2006-05-19, 10:21
Medlem
Steps avatar
Carola på Expressens TV-bilaga.

F-n vad läskig Carola ser ut på omslaget till TV-bilagan i tordagens och fredagens Expressen. Helt makalöst märklig och overklig, rent av ond, ser hon ut. Inte en rynka i ansiktet på denna 40-åring, och ögon kalla och otäcka.
Brrrrrrrrr.....
Citera
2006-05-19, 11:30
Medlem
Vlasovs avatar
Fann detta på nätet...

"*Silvia från Island åkte ur i går. Överraskande, kaxig låt ju, men rätt dålig i o f.....Efteråt anklagade hon Caraola för att ha sex med EBU-generalen Stockselius, "såg det med egna ögon när dom låg med varandra..."

*Grejen är att man tror att hon inte ljuger. Låter ju sannolikt, vill inte spä påryktesfloran....men handuppräckning här inne....vem har INTE haft sex med Carola?

*Den där hennes köttsliga sidan är henens charmiga sida & syndernas förlåtelse, men jag tyckte hon var blek igår. Ingen vinnarfeeling. Bleka färger, uttal, nä det var mycket sämre"

http://www.travpunkten.com/forum.message.asp?Id=103147&forum=1
Citera
2006-05-19, 13:20
Medlem
damienthorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anoretas
Tjena. Det är så att jag vet till hundra procent att sångaren Carola är Heterosexuell. Kan skaffa fram bevis om ni inte tror på det.
skaffa bevis tack.. tror dig inte
Citera
2006-05-19, 23:05
Medlem
brianmolkos avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,828306,00.html
Citera
2006-05-20, 01:09
Medlem
Ogres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Klart heterosexuellt beteende...
Citera
2006-05-20, 07:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Usch, vem skulle vilja ligga med Svante?
Citera
2006-05-21, 16:34
Medlem
Erzengels avatar
Hjälpte uppenbarligen inte jöka me Svante. Finnarna vann och ställde till ett jäkla rabalder och Carola visa sin rätta sida. Botoxhäxan visa sig vara största losern liksom
Citera
2006-05-21, 18:30
Medlem
qtboys avatar
Oj oj oj....då skulle man vart med!

Hmm min syrras gamla kille berättade ett par ruggiga grejer om Carola då hon bodde i norsborg..(har hört från fler håll) Hur som ! Hon var vist en riktig madrass på "sin" tid.. hon skrek högt redan på den tiden. Hon var inte helt oäven till att se till att två killar blev glada samtidigt.
Hon vart "kristen" då hennes föräldrar insåg vad som höll på att hända...
Citera
2006-05-21, 22:55
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Hmm min syrras gamla kille berättade ett par ruggiga grejer om Carola då hon bodde i norsborg..(har hört från fler håll) Hur som ! Hon var vist en riktig madrass på "sin" tid.. hon skrek högt redan på den tiden. Hon var inte helt oäven till att se till att två killar blev glada samtidigt.
Hon vart "kristen" då hennes föräldrar insåg vad som höll på att hända...

tror mer på teorin att din syrras gamla kille hade en våt dröm om carola
Citera
2006-05-22, 09:09
Medlem
Räsernajss avatar
Ninjan skrev:
Citat:
Så många nätter som jag nu legat vaken och stirrat hålögt i taket efter att StorMamma raserade min bild av Carola som en galen dvärg med jättetuttar!

Så då återstår bara Galen dvärg nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in