2002-11-24, 05:53
äldre konto (old)
Ej medlem
tycker ni inte att det är äckligt med alla nakna män i porr????
varför inte BARA kvinnor???? måste de ha sex så är lesbiskt eller plast grejj en möjlighet

eller vad tycker ni som tittar på porr???? blir ni mer kåta om det finns nakna män med i porren???? nakna män som runkar och stönar

annonserna på nätet innehåller fan fler män än kvinnor
är de till för kvinnor och bögar eller blir de flesta männen kåta av att se andra nakna män????

[img]http://www.kimmys-pics.com/gallerys/renate3/picad2.jpg[/img]
Citera
2002-11-24, 11:30
äldre konto (old)
Ej medlem
en bra fråga if null

jag äcklas av att se en hårigrumpa och rygg mot kameran.... vad tycker du om alla jävla hästsvansar då??? dom får väl bara vara med eftersom dom har problem med att skaffa brudar på vanligt håll

stackars brudar undrar om dom verkligen njuter av att bli påsatt utav en snubbe med hästsvans eller som våran fd. politiker vad var han för ngt... vänster eller?? :P
Citera
2002-11-24, 11:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vill ha brudar! Bara brudar! Har aldrig riktigt förstått det där med kukarna. Vad är dom bra för? :?
Citera
2002-11-24, 11:47
äldre konto (old)
Ej medlem
varför snackar du om att bara se tjejjer på xxx-film men så visar du din????? snopp för alla.. heheh *dubbelmoral* :-)
Citera
2002-11-24, 12:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Det som är jobbigast är när dom zoomar in killens ansikte, mitt under ansiktssprutet så man missar en massa o blir avtänd.
Citera
2002-11-25, 06:59
äldre konto (old)
Ej medlem
jag hatar lesbiskt, men hatar även när d e kille med oxå....... alltså....... inte så menar jag...... men...... dem borde komma på nått mer kul, lite tråkigt med dildos
Citera
2020-05-06, 09:27
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Ja, det kan man verkligen undra. Är den typen av porr skapad för heteropar?

Jag menar, om du är en man som gillar att kolla på porr där en man och en kvinna deltar är du antingen:

1) Bisexuell
2) En cuck av tredje graden, som gillar att se en annan man få något som du själv inte får för tillfället

Nummer 2 är förstås värre än nummer 1, tänk på det.

När jag var i min mest porrtäta tid, dvs när jag var tonåring, så kollade jag bara på bilder eller filmer där det endast var tjejer i, antingen lesbiskt eller en tjej som visar upp sig i olika positioner.
Citera
2020-05-06, 09:48
Medlem
Questioneers avatar
Man vill ju att de ska penetreras.
Citera
2020-05-06, 10:29
Medlem
Bret-Harts avatar
Killarna som kan få upp den på beställning och hålla den så och komma på beställning får jobbet, helst ska du se så ointresserad ut som möjligt också, fattar att det blir ett jobb till slut men de ser ibland ut som de har sålt smöret och tappat pengarna.
Men summa summarum har inget problem med killar i porr vissa vänjer man sig dessutom med att se då det går 10 killar på en tjej i princip då det är tjejerna som är stjärnorna och killarna bara är statister hela bunten mer eller mindre
Citera
2020-05-06, 15:42
Medlem
Varför är alla män omskurna i porrfilmer?
Citera
2020-05-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av if null
tycker ni inte att det är äckligt med alla nakna män i porr????
varför inte BARA kvinnor???? måste de ha sex så är lesbiskt eller plast grejj en möjlighet

eller vad tycker ni som tittar på porr???? blir ni mer kåta om det finns nakna män med i porren???? nakna män som runkar och stönar

annonserna på nätet innehåller fan fler män än kvinnor
är de till för kvinnor och bögar eller blir de flesta männen kåta av att se andra nakna män????

[img]http://www.kimmys-pics.com/gallerys/renate3/picad2.jpg[/img]

Det är väl bara att välja lesbisk porr eller ensamma modeller rentav. Kan du inte ens googla unge man?
Citera
2020-05-06, 16:09
Medlem
När jag tittar på porr så tänker jag mig alltid in i killens situation, jag föreställer mig att jag är han. Får inte ut något av lesbisk porr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in