2020-05-06, 16:10
Medlem
Engelitzs avatar
Hund, häst eller neger givetvis... Hur ska man annars kunna objektifiera kvinnan i filmen på lämpligt sätt? Hästsvanstyperna va väl 30år sedan minst.. Kör ni fortfarande vhs?
Citera
2020-05-06, 16:14
Medlem
Som kvinna är jag ju inte så särskilt intresserad av att se kvinnor ha sex med andra kvinnor, jag vill ju se män såklart i sampel med kvinnor.
Eller se bara män ha sex med varandra eller lite blandat som bisex, många varianter fungerar men inte enbart kvinnor då jag inte tänder på kvinnor.

Som tur är så kan man väl hitta i princip vad som helst om man ger sig tid att leta en stund?
Citera
2020-05-06, 20:43
Medlem
Mundurs avatar
Ja att bli attraherad av att se att samlag mellan man och kvinna tycker jag inte kan klassas som att man är bisexuell. Man föreställer sig ju också att man själv har sex som sagt. Gillar även i vissa fall lesbisk porr.
Citera
2020-05-08, 23:22
Medlem
Klart man vill se ordentligt knullande och sugande.

Tjejsex är rätt tråkigt att se på, både på film och live.
Citera
2020-08-25, 17:51
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Normala heteromän kollar aldrig på porr där en annan mans kuk är med. Vi kollar bara på lesbiskt eller ensam tjej (ja, inte jag då, jag får riktigt sex regelbundet).
Citera
2025-01-08, 20:37
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
När jag tittar på porr så tänker jag mig alltid in i killens situation, jag föreställer mig att jag är han. Får inte ut något av lesbisk porr.

Du är antingen en ubercuck eller bisexuell.
Citera
2025-01-08, 20:40
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Klart man vill se ordentligt knullande och sugande.

Nej, det vill man inte. Man vill se kvinnor och deras hål och kroppar. Det vill en heteroman.
Citera
2025-02-07, 09:29
Medlem
Swetwunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Normala heteromän kollar aldrig på porr där en annan mans kuk är med. Vi kollar bara på lesbiskt eller ensam tjej (ja, inte jag då, jag får riktigt sex regelbundet).

Självklart har du rätt till att tycka det, men det betyder inte att det ÄR så!
Finns många heteromän som kollar porr för inspiration.

Vad är en normal heteroman? Finns mååååånga män som njuter av att dubbelpenetrera tjejer med sina kukar utan att de får en sexuell njutning till varandra.

En normal hetero man är inte rädd för nya utmaningar. En normal heteroman ska kunna ge en annan man en komplimang! En normal heteroman är komfortabel i sitt egna skinn och bryr sig inte om någon annan mans kuk är med när han kollar på porr eller rädd för att ha en annan man med stånd i sin närhet.

Om han däremot tappar denna fokus och börjar fokusera sig på den andra mannens kuk osv så visar tecken på att eventuellt vara bisexuell.

Det är fullständigt normalt att vara nyfiken, vissa upptäcker att de kanske inte är helt hetero å utforskar, vissa vågar aldrig ens ta steget, andra uppytäcker att det inte är något för dom!

Andra blir heteroflexibla, vilket inte ska förknippas med att vara bisexuell!

Du har alltså ingen sexuell attraktion till det manliga könet what so ever. Men du kan få viss sexuell kontakt med andra män under trekanter, fyrkanter osv, utan tvivel på vad du tänder på! Sex preferancer är hetero fokuserad fortfarande. Du kanske inte bryr dig om att en kille börjar suga din kuk mitt i gruppakten f.ex.

En bisexuell har passionerat sex med partner eller kk, tjej eller kille, med kyssar och sensuell kroppslig kontakt, involvert.
En heterosexuell man kan bjuda in en till man på sex med en tjej, upptäcka att han är bi og ha tt njutande knull som avslutas med att han ger både tjejen och sin mannen en facial!

Han är fortfarande inte kåt på killen, men ser det bara som ett sex äventyr!
Citera
2025-02-08, 00:33
Medlem
Malawi-Golds avatar
En äkta hetroman är inte rädd för att dra svärd tillsammans med en annan broder.
Citera
2025-02-08, 00:48
Medlem
flugornass avatar
Personligen så blir jag direkt avtänd av porr när mannen eller kvinnan är täckt av tatueringar.
Det är så avtändande så jag går hellre till ICA och köper en påse morötter.
Visst det ser erotiskt ut, och startar klippet och det är tatueringar över halva kroppen så det där sexuellt attraktiva försvinner när jag ser fjärilar och drakar i stället för att fokusera på hur dom gör, alltså knullar.
Citera
2025-02-08, 00:53
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swetwunk
Självklart har du rätt till att tycka det, men det betyder inte att det ÄR så!
Finns många heteromän som kollar porr för inspiration.

Vad är en normal heteroman? Finns mååååånga män som njuter av att dubbelpenetrera tjejer med sina kukar utan att de får en sexuell njutning till varandra.

En normal hetero man är inte rädd för nya utmaningar. En normal heteroman ska kunna ge en annan man en komplimang! En normal heteroman är komfortabel i sitt egna skinn och bryr sig inte om någon annan mans kuk är med när han kollar på porr eller rädd för att ha en annan man med stånd i sin närhet.

Om han däremot tappar denna fokus och börjar fokusera sig på den andra mannens kuk osv så visar tecken på att eventuellt vara bisexuell.

Det är fullständigt normalt att vara nyfiken, vissa upptäcker att de kanske inte är helt hetero å utforskar, vissa vågar aldrig ens ta steget, andra uppytäcker att det inte är något för dom!

Andra blir heteroflexibla, vilket inte ska förknippas med att vara bisexuell!

Du har alltså ingen sexuell attraktion till det manliga könet what so ever. Men du kan få viss sexuell kontakt med andra män under trekanter, fyrkanter osv, utan tvivel på vad du tänder på! Sex preferancer är hetero fokuserad fortfarande. Du kanske inte bryr dig om att en kille börjar suga din kuk mitt i gruppakten f.ex.

En bisexuell har passionerat sex med partner eller kk, tjej eller kille, med kyssar och sensuell kroppslig kontakt, involvert.
En heterosexuell man kan bjuda in en till man på sex med en tjej, upptäcka att han är bi og ha tt njutande knull som avslutas med att han ger både tjejen och sin mannen en facial!

Han är fortfarande inte kåt på killen, men ser det bara som ett sex äventyr!
Jag orkade inte läsa allt men bisexuellt är toppen av vad man kan uppnå inom sex.
Mitt bästa sex har vart där vi är tre personer varav två av samma kön.
Inga känslor bara sex. Bättre kan det inte bli.
Citera
2025-02-08, 10:44
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Personligen så blir jag direkt avtänd av porr när mannen eller kvinnan är täckt av tatueringar.
Det är så avtändande så jag går hellre till ICA och köper en påse morötter.
Visst det ser erotiskt ut, och startar klippet och det är tatueringar över halva kroppen så det där sexuellt attraktiva försvinner när jag ser fjärilar och drakar i stället för att fokusera på hur dom gör, alltså knullar.

Kan bara hålla med. Ändå så har dom med fulltatuerade i många filmer.

Kanske är svårt att hitta skådespelare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in