Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Normala heteromän kollar aldrig på porr där en annan mans kuk är med. Vi kollar bara på lesbiskt eller ensam tjej (ja, inte jag då, jag får riktigt sex regelbundet).
Självklart har du rätt till att tycka det, men det betyder inte att det ÄR så!
Finns många heteromän som kollar porr för inspiration.
Vad är en normal heteroman? Finns mååååånga män som njuter av att dubbelpenetrera tjejer med sina kukar utan att de får en sexuell njutning till varandra.
En normal hetero man är inte rädd för nya utmaningar. En normal heteroman ska kunna ge en annan man en komplimang! En normal heteroman är komfortabel i sitt egna skinn och bryr sig inte om någon annan mans kuk är med när han kollar på porr eller rädd för att ha en annan man med stånd i sin närhet.
Om han däremot tappar denna fokus och börjar fokusera sig på den andra mannens kuk osv så visar tecken på att eventuellt vara bisexuell.
Det är fullständigt normalt att vara nyfiken, vissa upptäcker att de kanske inte är helt hetero å utforskar, vissa vågar aldrig ens ta steget, andra uppytäcker att det inte är något för dom!
Andra blir heteroflexibla, vilket inte ska förknippas med att vara bisexuell!
Du har alltså ingen sexuell attraktion till det manliga könet what so ever. Men du kan få viss sexuell kontakt med andra män under trekanter, fyrkanter osv, utan tvivel på vad du tänder på! Sex preferancer är hetero fokuserad fortfarande. Du kanske inte bryr dig om att en kille börjar suga din kuk mitt i gruppakten f.ex.
En bisexuell har passionerat sex med partner eller kk, tjej eller kille, med kyssar och sensuell kroppslig kontakt, involvert.
En heterosexuell man kan bjuda in en till man på sex med en tjej, upptäcka att han är bi og ha tt njutande knull som avslutas med att han ger både tjejen och sin mannen en facial!
Han är fortfarande inte kåt på killen, men ser det bara som ett sex äventyr!