Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2005-05-15, 18:23
  #25
Medlem
Alla säger gå vidare och lev livet...Hm en sak är jag stolt över och det är att jag har haft så underbara vänner som lyssnat på mitt traglande i leda. Men jag har inte kasstat mig in i ngt singel rus ( som många då tyckte man skulle göra som att jag bara hade haft ett långt förhållande i mitt liv), men jag har tagit denna tiden till att bli en stark och målmedveten kvinna som jag är oerhört stolt över. och även om jag efter 4 mån kan säga att jag älskar mitt ex så tänker jag logiskt och förståratt jag har ett eget liv som jag inte vill slösa bort, och deffenitivt inte på lösa förbindelser. Jag har tagit lär dom av denna separation för att göra mig till en bättre människa och jag är lycklig med mig själv.
När jag går in i ett nytt förhållande vill jag vara mig själv till 100%, inte ha ngn kappsäck med lik i gardroben som hindrar mig från att vara lycklig. Det ska vara utrett innan. Men stolt kan jag vara att jag klarat detta själv med hjälp av mycket tårar och mycket dagdrömmande och hela dig själv dagar, jag har inte sökt trygghet i någon annan och truckt undan mina känslor utan jag har tagit tag i dem med det samma.
Så vad som än händer i framtiden så tror jag på ödet.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback